Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #6 det kommer du nu | Looop | Hjælp generelt | |
| #5 Kan ikke rigtigt forklare | Looop | Hjælp generelt | |
| #2 mærkelig? | Looop | Hjælp generelt | |
| Hvis det er dig der skal | Looop | Hjælp generelt | |
| Hvis det er dig der skal | Looop | Hjælp generelt | |
| Debian.... hmmm syntes bare | Looop | Hjælp generelt | |
| #0 Jep du har overset Debian | Looop | Hjælp generelt | |
| Doh!....Det var mig der | jmose | Software | |
| Et styresystem mere | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Og selvfølgelig når man | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Dualboot, hvordan | Zlitni | Hjælp generelt | |
| virker underligt | jmose | Software | |
| Det er ikke nødvendigt | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Hvor praler de med st være | jmose | Software | |
| Jeg vil lige tilføje. Hvis | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Jeg kender kun Skype af | gigolo joe | Løst og fast | |
| Velkommen til Zlitni.God | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Spændende henvisninger | gigolo joe | Løst og fast | |
| Ikke for noget, men | ubuntu | Humor | |
| Jeg havde jo et | mjjzf | Løst og fast | |
| Ikke for noget, men | ubuntu | Humor | |
| Det er vist i | mjjzf | Løst og fast | |
| Måske har gud ændret | mjjzf | Løst og fast | |
| Eller også har de fået | mjjzf | Løst og fast | |
| Ubuntu cola Om det er | ubuntu | Humor | |
| Ikke for noget | ubuntu | Humor | |
| HejDer er nok en, der har | mjjzf | Løst og fast | |
| Så har de nok læst | mjjzf | Løst og fast | |
| Try n tell ;-) | ubuntu | Humor | |
| Hvilke ekstra muligheder? | blueeyez | Spil | |
| Er dog ikke helt sikker | marlar | Software | |
| Til backup af mine | marlar | Software | |
| Ja. MM-Vision har | mjjzf | Løst og fast | |
| Dreamhost er faktisk en | marlar | Software | |
| Næh, hvad? Jeg ser bare | mjjzf | Løst og fast | |
| Hvad endte det med? | marlar | Software | |
| De er der ikke helt endnu, | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hej #7 I starten var der et | mjjzf | Løst og fast | |
| HBO og pipelight-multi | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Man kan kalde den | m_abs | Hjælp generelt | |
| Man kan kalde den | m_abs | Hjælp generelt | |
| Hvad så med at definere en | m_abs | Hjælp generelt | |
| Genkender man | mjjzf | Løst og fast | |
| Er det hurtigere end fasd? | m_abs | Hjælp generelt | |
| Hej Angående test, jeg | mjjzf | Løst og fast | |
| Jeg havde jo et | mjjzf | Løst og fast | |
| Nu virker pipelight direkte i firefox | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Købte Leeenux og fik det op | blueeyez | Spil | |
| Crunchbang! Den kan leve på | blueeyez | Spil | |
| Download Leeenux Linux | blueeyez | Spil |