Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Tak skal du have, nu virker | Kappa | Installationshjælp | |
| Er/var Solus OS ikke den | FrugalMan | Løst og fast | |
| Er/var Solus OS ikke den | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hvordan kan jeg | Kappa | Installationshjælp | |
| Jeg kender ikke gitlab, men | peque | Hjælp generelt | |
| Jeg lider lidt af samme | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Hvis Windows rammes af | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Ja - har prøvet genstarte | peque | Hjælp generelt | |
| Linux der ikke kan | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Har du prøvet at restarte | peque | Hjælp generelt | |
| Du skal installere i | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Og skal man komme med en | Domiino | Løst og fast | |
| Lou Reed ikke | Domiino | Løst og fast | |
| Jeg har to par briller fra | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Jeg har to par briller fra | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Skærm briller | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger programmet | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Når jeg vil lave | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Og i modsætning til Solus | Domiino | Løst og fast | |
| Tusinde tak!! :) | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Har set batteribyen | lreenberg | Hjælp generelt | |
| Løsning fundet | lreenberg | Hjælp generelt | |
| Sørgeligt, men der kan forkes | FrugalMan | Løst og fast | |
| HP microserver +1 | tetrimino | Hardware | |
| Hvordan ligger alle | tetrimino | Hardware | |
| Hvordan ligger alle | tetrimino | Hardware | |
| Hvordan ligger alle disse | tetrimino | Hardware | |
| tilsyneladende en kommentar | lreenberg | Hjælp generelt | |
| Jeg kan endda se at Redshift | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Det gør jeg ikke, jeg får | Zeracca | Hjælp generelt | |
| #1 tak. Har fkatisk lige | Looop | Hjælp generelt | |
| Apropro trætte øjne, ved | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Tjek det ud jer der har | Zeracca | Hjælp generelt | |
| FreeNAS anyone? | tetrimino | Hardware | |
| Der har du svaret - HP = | lreenberg | Hjælp generelt | |
| Jeg tilslutter mig #3 - med | Looop | Hjælp generelt | |
| Nu er scriptet opdateret på | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Men det kunne da sagtens | Prezioso | Software | |
| Nej den ser da ganke fin | Prezioso | Software | |
| Det kan du tro jeg har, fik | Prezioso | Software | |
| Findes der ikke også nogle | tetrimino | Hardware | |
| Ser faktisk slet ikke | Prezioso | Software | |
| Udpakker du dem direkte ud i | Looop | Hjælp generelt | |
| Enten ville jeg vælge en | Looop | Hjælp generelt | |
| #8: Mint er også en | Looop | Hjælp generelt | |
| Mint er også en | Looop | Hjælp generelt | |
| Nu har jeg ikke prøvet | jmose | Software | |
| Tjaa nu er det jo ikke arch | Looop | Hjælp generelt | |
| #8 tak :) #7 Jeg nægter ;) | Looop | Hjælp generelt | |
| Linux til en ældre here? | Looop | Hjælp generelt |