Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Blot et forsøg på at | marlar | Software | |
| jeg er frisk | jknitram | Løst og fast | |
| Nyt netkort fra Lenovo.... | persen61 | Hardware | |
| Videon varer 12 | marlar | Software | |
| Ikke så pænt pakket | marlar | Software | |
| Hackerspace Viborg | dlykker | Løst og fast | |
| 1. Man præsenteres for | marlar | Software | |
| jeg kender kun | marlar | Software | |
| Hmm, det synes jeg nu | joedalton | Nyhed | |
| Nu er det snart 3 år siden | marlar | Artikel | |
| Såfremt jeg har | joedalton | Nyhed | |
| Så de vil gå fra et helt | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| hmm det kunne man | Looop | Programmering | |
| kort svar | joedalton | Nyhed | |
| Måske et bud | Looop | Programmering | |
| Opfølgning | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Så er jeg tilbage fra | joedalton | Nyhed | |
| Har i kontaktet upstream? | joedalton | Programmering | |
| Problemet er almindeligt på | joedalton | Sandkassen | |
| RE: block site wips.com | joedalton | Sandkassen | |
| Af en eller anden grund | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Fuldskærm virker fint | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg har lige fuldt giden på | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Interessant | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| OpenSUSE har | Domiino | Hjælp generelt | |
| Wheezy har et andet filnavn | joedalton | Installationshjælp | |
| OpenSUSE ja det kunne da | Domiino | Hjælp generelt | |
| mint har et ppc spin | Domiino | Hjælp generelt | |
| Er ikke selv programmør så | joedalton | Programmering | |
| Måske OpenSUSE: | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hej #4 Mange tak for svaret. | hoppendekanin | Artikel | |
| yellowdog | Domiino | Hjælp generelt | |
| Nu er jeg ikke så dygtig en | joedalton | Programmering | |
| Nu ved jeg ikke om Debian er | Domiino | Hjælp generelt | |
| #2 Der er ikke nogen | hoppendekanin | Artikel | |
| Men selvfølgelig: Jeg | Kappa | Software | |
| Jeg bruger PDF til folk, der | Kappa | Software | |
| Jeg har lige hjulpet en ven | hoppendekanin | Artikel | |
| Godt at det lykkedes for | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Yes, der findes en Gud! | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hej Ja, det er en god og | hoppendekanin | Artikel | |
| Super!! | hoppendekanin | Artikel | |
| Ja, ideen med Abiword som | Kappa | Software | |
| Først havde jeg lavet den | Kappa | Software | |
| Dine ODF-filer bliver ikke | Kappa | Software | |
| ja, det er forresten | Kappa | Software | |
| AbiWord | Kappa | Software | |
| Jamen så bruger jeg min | Kappa | Software | |
| Tror ikke du finder en nem metode | Kappa | Software | |
| vist en gammel Firefoxfejl | snecniv | Software |