Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hmmm.... Sagen er den at | Domiino | Hjælp generelt | |
| Lydkortet ved jo i hvert | m_abs | Hjælp generelt | |
| De høretelefoner du | m_abs | Hjælp generelt | |
| Du kan jo prøve at spørge | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hmm, med pavucontrol (1.0 + | m_abs | Hjælp generelt | |
| Hvis det er noget, så er | m_abs | Hjælp generelt | |
| Jeg har ingen sådan | m_abs | Hjælp generelt | |
| nyt fra FOGServer | z4ndx | Software | |
| #2 Jep, det lyder som en af | frogmaster | Sandkassen | |
| Jeg har ingen sådan | m_abs | Hjælp generelt | |
| #2 Jeg har ingen sådan | m_abs | Hjælp generelt | |
| Eller sagt på en anden | frogmaster | Sandkassen | |
| sar (fra sysstat) kan | marlar | Software | |
| sar og iostat | marlar | Software | |
| og lidt mere data | frogmaster | Sandkassen | |
| Du kan sætte et delay flag efter dstat | marlar | Software | |
| Tak for de forskellige | marlar | Software | |
| Folk der bruger Windows | frogmaster | Sandkassen | |
| Ja dstat er udemærket, | marlar | Software | |
| 'lsof' kan måske bruges til | marlar | Software | |
| Har du prøvet med dstat? | marlar | Software | |
| Følger lige med her for jeg | jknitram | Løst og fast | |
| Jeg har en Kubuntu 12.04 | m_abs | Hjælp generelt | |
| @frogmaster og @cb400f | pixxel | Hjælp generelt | |
| Lidt et vildskud, | m_abs | Hjælp generelt | |
| Er der overhovedet nogen | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| At du ikke kan forbinde til | z4ndx | Installationshjælp | |
| officiel dokumentation | z4ndx | Installationshjælp | |
| Derudover oplyste de, at | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Derfor tvivler jeg | jenss | Humor | |
| En trojan afinstallerer | jenss | Humor | |
| Hvis det er ntfs-3g du | z4ndx | Software | |
| Sidst jeg havde Linux, | pixxel | Hjælp generelt | |
| Hvilken fejl får du når du | z4ndx | Software | |
| @Spitten - Nej det har jeg | z4ndx | Installationshjælp | |
| Hvis det er ntfs-3g du | z4ndx | Software | |
| Hej Har du kigget på | z4ndx | Installationshjælp | |
| Hvad er det der ikke virker | z4ndx | Installationshjælp | |
| Du mangler nok et NTFS | z4ndx | Software | |
| Du skal nok aktivt | pixxel | Hjælp generelt | |
| overvejer næsten at stemme på Elop | jenss | Humor | |
| Cinnamon kan også. Har | marlar | Software | |
| Fedt | jknitram | Løst og fast | |
| "Linux" savner ikke | marlar | Software | |
| Linux" savner ikke nogen | marlar | Software | |
| #17. Jeg har lige installet | joedalton | Nyhed | |
| #7KDE's sessionshåndtering | marlar | Software | |
| Ok. Er der andre som | joedalton | Nyhed | |
| Men det jeg mener er at | marlar | Software | |
| #0Nu ved jeg ikke om du har | marlar | Software |