Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Problemet er ikke nyt. | snecniv | Software | |
| marlar: Sidst jeg | joedalton | Nyhed | |
| Tak for svarene indtil nu. | joedalton | Nyhed | |
| Man kan naturligvis | snecniv | Software | |
| Man kan naturligvis lytte | snecniv | Software | |
| Prøv det | snecniv | Software | |
| Desværre, virker heller | snecniv | Software | |
| Er det ikke bare at gøre | snecniv | Software | |
| RE: | snecniv | Software | |
| RE: | snecniv | Software | |
| RE: | persen61 | Hardware | |
| Jo jo.. Men hvad er | z4ndx | Software | |
| Ja. Nu er dette herunder | joedalton | Nyhed | |
| Angående fonte | joedalton | Nyhed | |
| #10Brugte dem der fortryder | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Normalt plejer der at være | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Hej igen! Løste mit problem | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| En anden (moderat) | Looop | Løst og fast | |
| Hvis der er uklarheder, | Boerlum | Løst og fast | |
| MicroRøver | Looop | Løst og fast | |
| Wine-problemet har næppe | joedalton | Nyhed | |
| dato | Looop | Løst og fast | |
| Jeg er temmelig sikker på | Karred | Installationshjælp | |
| RE: | persen61 | Hardware | |
| #8 Jeg har ikke noget svar, | Karred | Installationshjælp | |
| Kunne godt bruge et svar | persen61 | Hardware | |
| På Chromium er billedet | Anonym | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Joh, men det plejer | joedalton | Nyhed | |
| Mint 14 Mate virker fint | Anonym | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Lykkedes til sidst | joedalton | Installationshjælp | |
| ingen problemer her | Anonym | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Derfor, med mindre du | joedalton | Nyhed | |
| Det er fordi der er nogle | joedalton | Installationshjælp | |
| RE: | persen61 | Hardware | |
| RE: | persen61 | Hardware | |
| De havde KUN skiftet | persen61 | Hardware | |
| Jeg ved ikke om jeg | ondope | Software | |
| Nej. Fonte i KDE er standard som du kender det fra andet. | joedalton | Nyhed | |
| Nu bruger jeg jo KDE og det | joedalton | Nyhed | |
| Jeg installerede Mint 15 KDE | joedalton | Nyhed | |
| Ikke nødvnedigvis, da den | joedalton | Installationshjælp | |
| Jo jo.. Men hvad er | z4ndx | Software | |
| Er ret sikker på at der | joedalton | Installationshjælp | |
| Hey igenHar kigget på det | Karred | Installationshjælp | |
| Du kan jo sagtens lave flere | z4ndx | Software | |
| Du kan forsøge med min | joedalton | Installationshjælp | |
| RE: | persen61 | Hardware | |
| Har prøvet at | Karred | Installationshjælp | |
| HeathenX | Domiino | Software | |
| Ja der sker ting i New | Looop | Løst og fast |