Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #5 Normalt ja, men ikke | Karred | Installationshjælp | |
| Tak for posten | joedalton | Nyhed | |
| #3 Plejer Linux ikke | Karred | Installationshjælp | |
| Hvad giver "which rar" og | Karred | Installationshjælp | |
| De mangler højst | Karred | Installationshjælp | |
| Hvad permissions har | Domiino | Hjælp generelt | |
| Jeg fandt ud af at skrive | Domiino | Hjælp generelt | |
| Inkscape er edermame fed! | Domiino | Software | |
| Faktisk er der også nogle | Domiino | Software | |
| Tilslutter mig anbefalingen. | Domiino | Software | |
| Har siddet med det igen nu | Karred | Installationshjælp | |
| Jeg forstår heller ikke | Domiino | Hjælp generelt | |
| Hvordan er det så | joedalton | Nyhed | |
| Kan det bruges? | joedalton | Nyhed | |
| Hey, Jeg gav op. | syncroniq | Installationshjælp | |
| Når maskinen og netværket | Domiino | Hjælp generelt | |
| Er det noget du har indsat i | Domiino | Hjælp generelt | |
| Den melder slet ikke fejl... | Domiino | Hjælp generelt | |
| Ja, det er to diske, | syncroniq | Installationshjælp | |
| Hvilken fejl melder... | Domiino | Hjælp generelt | |
| Umiddelbart er der to ting | Karred | Installationshjælp | |
| Tak tak..... Har lige | Domiino | Hjælp generelt | |
| Tak tak..... | Domiino | Hjælp generelt | |
| Deaktiver pulseaudio sudo | Domiino | Hjælp generelt | |
| Øv øv, tak for | Akker | Hardware | |
| Hey, Ja, det er to diske, | syncroniq | Installationshjælp | |
| Din configurations fil for | syncroniq | Installationshjælp | |
| Hey, cb400f > Det har jeg | syncroniq | Installationshjælp | |
| Du kan da godt køre | syncroniq | Installationshjælp | |
| Grub.cfg | syncroniq | Installationshjælp | |
| lilo | syncroniq | Installationshjælp | |
| Men jeg kan ikke boote | syncroniq | Installationshjælp | |
| nemid | ballan | Hardware | |
| Hvad står der | syncroniq | Installationshjælp | |
| Nu ved jeg ikke præcist | Domiino | Software | |
| Hun spottede først en | ballan | Hardware | |
| Det lyder nærmere som min | ballan | Hardware | |
| # Det lyder som om, at | ballan | Hardware | |
| Øv øv, tak for hurtigt | Akker | Hardware | |
| Nogen der ved om nemid | ballan | Hardware | |
| Så har jeg installeret | SteenA | Hjælp generelt | |
| Det lyder som om, at hun | ballan | Hardware | |
| Mac bruger, men har ikke råd | ballan | Hardware | |
| Hej Lotte Desværre har | Akker | Hardware | |
| Aaaah.. På den måde | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Aaaah.. På den måde :) Ja | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Tak for jeres svar! - Hun | ballan | Hardware | |
| #4 Mange tak. Vil jeg lige | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger Funambol... er | Domiino | Software | |
| tag et kik på hvad de har | ballan | Hardware |