Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Nu har de jo i øvrigt valgt | ear | Software | |
| Det har virket for mig med | mbs- | Hjælp generelt | |
| Jo, men der er et stort | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| hvorfor denne ensidige fokus på forbruger markedet | ear | Software | |
| Bestemt en cardeau, jeg tror | ear | Software | |
| Er Squeezebox ikke taget af | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| takker ;) | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| For softsware til Raspien, | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nå bestilte et sæt med | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Tak for input, den ser | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| MS er nok ikke færdige, men | ear | Software | |
| Sejt. Det er virkelig en | ear | Software | |
| Godt valg! Jeg har sværget | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #4 Jeg har lige tjekket det, | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nautilus ja | mbs- | Hjælp generelt | |
| Du kunne evt. lige | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| To ting i den | Thorbjørn | Software | |
| Et bogmærke i Nautilus? | mbs- | Hjælp generelt | |
| Nu fortæller du jo ikke | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg tænkte nok det var | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvis du skal bruge brændte | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Og så fandt jeg selv | Thorbjørn | Software | |
| Ahh hovedpine væk, tak | Thorbjørn | Hjælp generelt | |
| Har lige købt mig et Filco | Marcus | Artikel | |
| Tasten mellem +? og | Thorbjørn | Hjælp generelt | |
| prøv at formatere usb key'n | Yong | Installationshjælp | |
| Hej Jeg bruger Windows 7 64 | jan.k | Hjælp generelt | |
| win7 32bit vs win7 64 bit | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det vil formentlig | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Den bliver ved med at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Mange tak igen, jeg | jan.k | Hjælp generelt | |
| Debian testing når det | Jacques | Hjælp generelt | |
| Har godt nok ikke rodet | cb400f | Nyhed | |
| Selv tak JanDe to linjer er | jan.k | Hjælp generelt | |
| Debian + Firmware | Yong | Installationshjælp | |
| #2 måske | Yong | Installationshjælp | |
| Hej Mange tak, men skal man | jan.k | Hjælp generelt | |
| Den finder ikke firmwaren | Yong | Installationshjælp | |
| Du kan indsætte PPA fra | jan.k | Hjælp generelt | |
| HejJeg skal lige finde hvor | jan.k | Hjælp generelt | |
| installer via cd/netinstall, | Yong | Installationshjælp | |
| Glimrende Husk at du kan | jan.k | Hjælp generelt | |
| Næh... Det var mange | cb400f | Nyhed | |
| Ja ok.... Det lyder som om, | hoppendekanin | Hardware | |
| Hej igen Nu er det lykkedes, | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Jeg kom lige til at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Umidbart nej | hoppendekanin | Hardware | |
| Hej Mange tak, det er i | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvis jeg skifter CPU i | hoppendekanin | Hardware | |
| JacquesJeg ved ikke om du | Jacques | Hjælp generelt |