Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg har kørt med XBMC på | zity | Nyhed | |
| Selv tak. Fortæl gerne | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| @malar Takker du er sgu | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg har googlet lidt og der | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Burde scriptet ikke | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Tak for interessen, hmm | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ok, det kan godt være | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg har købt en | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Eller helt lade være med at bruge fstab | bigblop | Hjælp generelt | |
| prøv med nobootwait i | bigblop | Hjælp generelt | |
| root | bigblop | Hjælp generelt | |
| Ikke nødvendigvis, men | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Mener du alt system lyd | sv-erik | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Puha det lugter lidt af | joedalton | Nyhed | |
| Det lyder ellers ikke rart | joedalton | Nyhed | |
| Raspberry Pi | zity | Nyhed | |
| Du kan evt prøve at skifte | marlar | Software | |
| Hvilket filsystem | marlar | Software | |
| Hvilket filsystem kører du | marlar | Software | |
| Jeg har også prøvet | marlar | Software | |
| tester med ping -c 100 | marlar | Software | |
| Hvordan ved jeg | marlar | Software | |
| Til min store | marlar | Software | |
| Jeg skal bruge omkring | marlar | Software | |
| sidder der en | marlar | Software | |
| Det lyder godt nok lidt | marlar | Software | |
| Skal du bruge de 50GB der, | marlar | Software | |
| network latency | marlar | Software | |
| Har jeg taget fejl | marlar | Software | |
| Høj CPU forbrug burde | marlar | Software | |
| Til gengæld har jeg opdaget | marlar | Software | |
| Har du kikket på | marlar | Software | |
| Måske er der noget der | dudsen | Programmering | |
| Tak for linket | FrugalMan | Software | |
| Grundliggende, så bør | marlar | Software | |
| Okay og tak for svar. Har du | marlar | Software | |
| Hvorfor skal det være | marlar | Software | |
| Marlar Hvorfor skal det | marlar | Software | |
| selvom det er ret | marlar | Software | |
| Jeg benytter | marlar | Software | |
| Java i Opera | flaben | Hjælp generelt | |
| Der er en interessant | FrugalMan | Software | |
| Han sagde ikke, at han | flaben | Hjælp generelt | |
| Det er ikke nødvendigt | flaben | Hjælp generelt | |
| Jeg har bare oprettet en | lbm | Software | |
| Jeg er ikke klar over hvad | lbm | Software | |
| Prøv at slet eller flyt | flaben | Hjælp generelt | |
| Er enig i at rsync er et | mich | Hjælp generelt | |
| Hej sandsynligvis skal | xy | Hjælp generelt | |
| Har selv været meget glad | mich | Hjælp generelt |