Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Skat er formentlig | fettouhi | Software | |
| Er der så nogen af jer der | kongunold | Hjælp generelt | |
| Det virker! Mange tak! :D | kongunold | Hjælp generelt | |
| #11 Spillet starter ikke op | Marcus | Nyhed | |
| Okay Den kan du finde meget | kongunold | Hjælp generelt | |
| Ok der kan jeg se i | kongunold | Hjælp generelt | |
| Det er proftpd jeg kører. | kongunold | Hjælp generelt | |
| #1 kom mig i forkøbet | kongunold | Hjælp generelt | |
| Måske | Marcus | Nyhed | |
| Du skriver ikke hvilken ftp | kongunold | Hjælp generelt | |
| Jeg har udviklet en lidt | fettouhi | Software | |
| #7 Skat er formentlig | fettouhi | Software | |
| Pjat | fettouhi | Software | |
| Jeg ved ikke hvorfor Skat | fettouhi | Software | |
| Dine forventninger er | Marcus | Nyhed | |
| Jeg ved ikke, hvad det | fettouhi | Software | |
| Helt enig med #2 Det er | fettouhi | Software | |
| Jeg måtte se det ved | fettouhi | Software | |
| #0 / #1Det er faktisk slet | Looop | Hardware | |
| Så fik de alligvel fundet pladsen | jan.k | Hjælp generelt | |
| hvis nu de ikke går tilbage | Looop | Hardware | |
| Hvilken konsekvens har det | Looop | Hardware | |
| Spændende | Marcus | Nyhed | |
| Sikke en gang pjat det her. | fettouhi | Software | |
| Jeg har ikke selv været | fettouhi | Software | |
| Har samme problem - | Marcus | Nyhed | |
| Har prøvet betaen, og synes | Marcus | Nyhed | |
| Et langt stykke hen ad vejen | de_trix | Hjælp generelt | |
| Det kan jeg godt se. Måske | m_abs | Hjælp generelt | |
| #1 Tak for forslaget. Måden | m_abs | Hjælp generelt | |
| ...eller blot:steam | Marcus | Nyhed | |
| Mere infoEn umiddelbart | Marcus | Nyhed | |
| Så har Valve givet kald fra | Marcus | Nyhed | |
| Det er bestemt også | Marcus | Nyhed | |
| Lyder fedt! Jeg er ret | Marcus | Nyhed | |
| #0Hvilke | de_trix | Hjælp generelt | |
| http://nvidianews.nvidia.com/ | Marcus | Nyhed | |
| Kan du ikke bare lave en | m_abs | Hjælp generelt | |
| Ubuntu | de_trix | Hjælp generelt | |
| Ja, man plejer at kunne | de_trix | Hjælp generelt | |
| Kan kun sige en ting! Det er | Marcus | Nyhed | |
| Så er Steam også begyndt | Marcus | Nyhed | |
| Jeg kan lige tilføje at man | kenneth | Hjælp generelt | |
| Dooh.. my bad.. Det er | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg havde også problemer | kenneth | Hjælp generelt | |
| Hvis det er marmarNej, | marlar | Linuxin.dk | |
| geo-lokationskode | marlar | Linuxin.dk | |
| RE: | persen61 | Hardware | |
| Ideologi | thorbjørntux | Software | |
| Der er flere | paldepind | Software |