Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg er imponeret! | paldepind | Software | |
| Elementary OS har en | paldepind | Software | |
| #4 tror egentlig Linus, er | thorbjørntux | Software | |
| #3Jeg er faktisk ikke helt | thorbjørntux | Software | |
| Hvorledes? En knap | paldepind | Software | |
| http://media.tumblr.com/tumbl | thorbjørntux | Software | |
| Han skifter nok snart til noget andet... | thorbjørntux | Software | |
| Moonlight? | mpl | Løst og fast | |
| Kubuntur + Moonlight + | mpl | Løst og fast | |
| Umiddelbart vil jeg da | mpl | Løst og fast | |
| Filmstriben | mpl | Løst og fast | |
| Jeg har selv desværre haft | persen61 | Hardware | |
| Tak for svar, har du et | persen61 | Hardware | |
| Eftersom det er et | persen61 | Hardware | |
| Jah, Linus synes vel nok at | thorbjørntux | Software | |
| Æv. Sådan noget | mpl | Løst og fast | |
| Men workflowet synes | paldepind | Software | |
| #15 Jeg synes også det ser | paldepind | Software | |
| Ok. Det problem kan jeg ikke | blueeyez | Software | |
| Jeg er i hvert fald | paldepind | Software | |
| #3 Jo, den del virker os | blueeyez | Software | |
| Det kan jeg så kun give dig | kenneth | Hjælp generelt | |
| Jeg synes heller ikke det | kenneth | Hjælp generelt | |
| ok ja der kan man jo se det | kenneth | Hjælp generelt | |
| Du kan stadig bruge sysvinit | kenneth | Hjælp generelt | |
| umidlbart tror det er | kenneth | Hjælp generelt | |
| Bruger du systemd eller | kenneth | Hjælp generelt | |
| Lyder som en distro der er | paldepind | Software | |
| Mine kone købte mig en | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg gav det nyeste ustabile | paldepind | Software | |
| Ok. Godt at du kan bruge | blueeyez | Software | |
| Hvor lang tid gaar der | Marcus | Nyhed | |
| Ok, så er de blevet | marlar | Linuxin.dk | |
| Hej De er væk nu, men igår | marlar | Linuxin.dk | |
| Mange tak for svar! | blueeyez | Software | |
| Hey, Hvilken model er det? | de_trix | Hjælp generelt | |
| Hvor lang tid gaar der foer | Marcus | Nyhed | |
| Jeg har også meldt mig ind | Marcus | Nyhed | |
| Så er det da bare om at | Marcus | Nyhed | |
| Vi måtte udskyde | keld | Software | |
| Også tak herfra. Bruger | Marcus | Nyhed | |
| Jeg synes det ser virkelig | paldepind | Software | |
| Men må så også sige, | paldepind | Software | |
| Du må meget gerne | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg tror, at du | paldepind | Software | |
| Ubuntu bruger Compiz, og | blueeyez | Software | |
| Jeg tror, at du | paldepind | Software | |
| og forstår slet ikke | paldepind | Software | |
| At dømme efter | paldepind | Software | |
| Jeg syntes, at det giver | paldepind | Software |