Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Her er nogle screenshots: | paldepind | Software | |
| Prøver også | Marcus | Nyhed | |
| Den ku' godt gå hen og | paldepind | Software | |
| Jeg kan tilføje at Xfce | kjoller | Installationshjælp | |
| Ja, det er jeg med på. | cb400f | Løst og fast | |
| Tror det der blev ment | cb400f | Løst og fast | |
| Jeg tror at med | cb400f | Løst og fast | |
| Dette skyldes bl.a. at | cb400f | Løst og fast | |
| Dog synes jeg ikke om at | paldepind | Software | |
| Computerworld kaldte det så | cb400f | Løst og fast | |
| Jeg har meldt mig til | paldepind | Software | |
| Hej #28 Ja, når jeg går | marlar | Linuxin.dk | |
| Det er lidt pinligt det | Braunstein | Hjælp generelt | |
| Jeg synes bestemt også | paldepind | Software | |
| #24 Så mangler du | marlar | Linuxin.dk | |
| hvad er der på linierne | Braunstein | Hjælp generelt | |
| Den er i hvert fald | marlar | Linuxin.dk | |
| Det skal da have en chance | Marcus | Nyhed | |
| Hej #24 Så mangler du bare, | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg brugte selv crossover da | Marcus | Nyhed | |
| Lækkert. Kommer der videoer | keld | Software | |
| 3. Statens støtte til | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg tager ingen | marlar | Linuxin.dk | |
| Juhu... forslag til flere | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg tror ikke de valgte | marlar | Linuxin.dk | |
| Tjekkede den lige på min | dbuch | Software | |
| Videoer | keld | Software | |
| Hej Her er lidt om Steam | Marcus | Nyhed | |
| Hvis man er ordblind bliver | marlar | Linuxin.dk | |
| Linux bedre til Gaming? | Marcus | Nyhed | |
| Så har Valve haft deres tid | cb400f | Løst og fast | |
| Jeg læste nogle tests af | dbuch | Software | |
| Glem det! Har fået det til | nykilde | Hjælp generelt | |
| Tak, det var lige det jeg | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja det gør jeg også - men | dbuch | Software | |
| Bliver bestemt spændende at | cb400f | Løst og fast | |
| Har ikke prøvet den. Men | dbuch | Software | |
| #6 Det håber jeg ikke ;) | jan.k | Hjælp generelt | |
| Lige i tide til at sabotere | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det var så lidt. Altid | Rubenlund | Installationshjælp | |
| Hvis dit problem er | kongunold | Hjælp generelt | |
| Nu virker det igen. Det | marlar | Linuxin.dk | |
| Tak #1 :-)Det var et godt | eggtux | Hardware | |
| Aha - jeg manglede at | kongunold | Hjælp generelt | |
| @ Neffer det virkede, tak | Rubenlund | Installationshjælp | |
| Og den udkommer i Final så | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har ingen GUI, tænkte | kongunold | Hjælp generelt | |
| Det kan jeg godt se. | marlar | Linuxin.dk | |
| Localhost? | kongunold | Hjælp generelt | |
| Det bliver bare godt! :D | jan.k | Hjælp generelt |