Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg ved godt det her ikke er | Rubenlund | Installationshjælp | |
| Kigger man på gnome15's | Rubenlund | Installationshjælp | |
| Det er en fed ide! Men.. Jeg | marlar | Linuxin.dk | |
| Måske | eggtux | Hardware | |
| #0 Tak for tippet, jeg er nu | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Grove | nykilde | Hjælp generelt | |
| Planen er allerede skubbet 5 | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvad gør at det bliver en | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det fatter jeg ikke en brik | Domiino | Software | |
| Det bliver en hård fødsel | jan.k | Hjælp generelt | |
| #7 Hvis du kigger på | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| ? #32 True story | nykilde | Hjælp generelt | |
| #5 MP4 er som sagt et | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #4 Den ligner den dims jeg | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #3 MP4 kan være mange ting. | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| muligvis, men det bliver | nykilde | Hjælp generelt | |
| På den her side påstår | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Livet er sku´ for kort til | nykilde | Hjælp generelt | |
| Men er mp4 ikke et container | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nej, jeg mener MP4, MP3 har | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Mener du ikke en MP3 | Kappa | Multimedia / lyd / video etc. | |
| @marlar Et par nyttige | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Som Michael Larabel | joongle | Programmering | |
| og hvis I fremover | marlar | Linuxin.dk | |
| Jeg gik i gang med at | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Det gamle DR NU | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| De spammere, jeg har | marlar | Linuxin.dk | |
| Det er præcis derfor | marlar | Linuxin.dk | |
| De har svaret igen på | joongle | Programmering | |
| Er det ikke lidt som at sige | joongle | Programmering | |
| Tak for | marlar | Linuxin.dk | |
| Desværre ikke helt | joongle | Programmering | |
| Hej #11 I stedet for, at gå | marlar | Linuxin.dk | |
| Det virker | marlar | Linuxin.dk | |
| Det virker | marlar | Linuxin.dk | |
| Problemet lader til at være | marlar | Linuxin.dk | |
| Det virker tilsyneladende | marlar | Linuxin.dk | |
| frogmaster: Din første | Jacques | Installationshjælp | |
| Alletiders det lykkedes til | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| #29 Doh... så springer jeg | nykilde | Hjælp generelt | |
| Efter en opgradering til | sunlock.dk | Installationshjælp | |
| Hvis man ellers ikke får | Jacques | Installationshjælp | |
| Aner det ikke. Måske, jeg | nykilde | Hjælp generelt | |
| lbm:default-jre var | Jacques | Installationshjælp | |
| Mit USB kører af L***. | dklinux | Software | |
| #5 Yeah, sry hvis jeg ikke | slettet16019 | Løst og fast | |
| Jeg kunne forestille mig, at | slettet16019 | Løst og fast | |
| Jeg har mit eget deb repo og | slettet16019 | Løst og fast | |
| Åh den slags repo. og ikke | slettet16019 | Løst og fast | |
| #2 Tjae, at man kunne få | slettet16019 | Løst og fast |