Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Okay Så knoppix er ved | hup | Hjælp generelt | |
| Jeg synes ikke at Knoppix | hup | Hjælp generelt | |
| Marlar, vil dit script | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg vil gerne lige høre | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Du hiver da bare hjørnet af | stig65 | Løst og fast | |
| frugtoase: Stort tak :) Det | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Var ellers helt vild | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg fik beskeden 2 gange: | cb400f | Nyhed | |
| Jeg fik beskeden 2 gange: | cb400f | Nyhed | |
| #115 I Fedora hedder pakken | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #3 Hvordan rotere man | stig65 | Løst og fast | |
| Jeg har lige installeret | cb400f | Nyhed | |
| Efter at have prøvet at | cb400f | Nyhed | |
| Bios indstilling måske | dusted | Sandkassen | |
| Måske er bios-backup | dusted | Sandkassen | |
| Multimedie-stuffet er også | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Fandt dette script, | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Min pointe er, at jeg | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej I Fedora er der kun det | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Opera | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Måske | dusted | Sandkassen | |
| Så lidt Jan, og ja kan man | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Hvordan anderledes? | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Selv tak Thorbjørntux. Jeg | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hej Tak til Frogmaster, og | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Mint 13 LTS beginners guide | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Ubuntu 12.04 LTS guides | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Jeg tror du har ret! | Kappa | Løst og fast | |
| Specielt en guide til Fedora | frogmaster | Hjælp generelt | |
| BG har jo ikke monopol på | Kappa | Løst og fast | |
| Wip/Fedora guide | Kappa | Løst og fast | |
| hvor har de tal | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er lidt spændt på Qt5, | thorbjørntux | Software | |
| hvor har de tal fra? | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg vil gerne takke for alle | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Denne "parti" politikske | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| På Mint 13 GnomeSlettede | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| dette virker i hvert fald i | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| hmm Det virker i Chrome 21 | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hej Jeg tror den | Kappa | Løst og fast | |
| Har kun prøvet de angivne | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg venter også stadig på | joongle | Løst og fast | |
| Alletiders Flaben | flaben | Hjælp generelt | |
| Virtualbox - trådløstnet LØST | flaben | Hjælp generelt | |
| Jeg havde ikke noget med | dusted | Sandkassen | |
| Ja, man det er stadig | cb400f | Nyhed | |
| #11 Ja, men kan ikke se | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Her er hvad der st[r, | cb400f | Nyhed | |
| #13Lies. Xfce er en | cb400f | Nyhed | |
| Hvilke | cb400f | Nyhed |