Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hej #3 og #8 Tak for | cb400f | Nyhed | |
| ah o.k. nej der får jeg | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| ah o.k. nej der får jeg | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nej, øen og spillene på | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #0 jeg har prøvet på min | thorbjørntux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| med genbrug af udvalgte dele | cb400f | Nyhed | |
| #0 det var sgu en lille | eggtux | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Sådan en ION Tape ser meget | m_abs | Hjælp generelt | |
| Hvorfor smider folk | dbuch | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| strigi deaktiveret | cb400f | Nyhed | |
| Jeg laver altid frisk | cb400f | Nyhed | |
| Nu har jeg kun kørt | cb400f | Nyhed | |
| Jeg har fuld forståelse | flaben | Hjælp generelt | |
| #6 det synes jeg er | joongle | Løst og fast | |
| Virtualbox - trådløst net | flaben | Hjælp generelt | |
| #0Jeg glemte et | cb400f | Nyhed | |
| Tak for redegørelsen. | cb400f | Nyhed | |
| Jo! Selvfølgelig er jeg | stig65 | Løst og fast | |
| Her er også en | lime-1992 | Hjælp generelt | |
| Du er ikke vildt imponeret | stig65 | Løst og fast | |
| Dem er jer der har bestilt | joongle | Løst og fast | |
| Xfce var ikke rigtigt med i | cb400f | Nyhed | |
| #4 bestilte du også fra | joongle | Løst og fast | |
| Så vidt jeg husker, kalder | joongle | Løst og fast | |
| Hvilket | cb400f | Nyhed | |
| jeg har installeret | cb400f | Nyhed | |
| #2 her | joongle | Løst og fast | |
| #2 Jo, der kommer | cb400f | Nyhed | |
| Hej Jeg kender ikke | cb400f | Nyhed | |
| Min mor overvejer at skifte | cb400f | Nyhed | |
| Tænk, jeg vidste ikke | stig65 | Løst og fast | |
| #0 & #2 | flaben | Hjælp generelt | |
| Ligesom #1 forstår jeg | flaben | Hjælp generelt | |
| Virtualbox trådløst net | flaben | Hjælp generelt | |
| Mister din host | flaben | Hjælp generelt | |
| Som jeg læser det kan der | joongle | Løst og fast | |
| Er det altid en mulighed | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| paldepind, det kan rotere | stig65 | Løst og fast | |
| I det tilfælde nogenfår samme problem | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Doh, har LIGE bestilt for et | joongle | Løst og fast | |
| Der er noget her | m_abs | Hjælp generelt | |
| Jeg vil prøve | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Åh hvad! Man kan rotere med | stig65 | Løst og fast | |
| En af de morsomste ting jeg | m_abs | Hjælp generelt | |
| Kan du ikke trykke på en | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| En vejledning | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Mere læsning | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Sådan opfatter jeg det | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| :) | Kim Andersen | Installationshjælp | |
| Klart nok. Det er også | Kim Andersen | Installationshjælp |