Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Ja - Admins skal også have | paldepind | Software | |
| Oplevede en gang en person | paldepind | Software | |
| Jeg tror næppe, at det kun | paldepind | Software | |
| Okay med mig, så længe | paldepind | Software | |
| Det kunne måske ligefrem | paldepind | Software | |
| Jeg ved godt at hierarkiet | paldepind | Software | |
| Igen - både filsystem, | paldepind | Software | |
| Det er godt nok længe siden | phomes | Løst og fast | |
| #54 #58 You got it right ;-) | paldepind | Software | |
| så sry for OT Du ved du er | paldepind | Software | |
| Er det sådan en slags | paldepind | Software | |
| Ikke nødvendigvis. Visse | paldepind | Software | |
| Hvis fremtiden bliver | paldepind | Software | |
| Nu ville jeg ikke have | paldepind | Software | |
| Er det sådan en slags | paldepind | Software | |
| Jeg har omkring 1000 | paldepind | Software | |
| Elop Boy :-) | lbm | Software | |
| Elop Boy=Bill Gates | paldepind | Software | |
| Jeg synes det er | phomes | Løst og fast | |
| Måske skulle du have | paldepind | Software | |
| Du ved udmærket godt, | Meh | Nyhed | |
| min Linux laptop kan | phomes | Løst og fast | |
| Det har jeg aldrig hørt om | zity | Hardware | |
| HDMI-CEC | zity | Hardware | |
| Jeg vil blot komme med en | zity | Hardware | |
| #6 min Linux laptop kan fx | phomes | Løst og fast | |
| Jeg er vild med | paldepind | Software | |
| Llol! Det er grinern. | Kappa | Humor | |
| #5 haha... tror du skal | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| #5Yeah - Whatever, måske | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Ville det også være fejl | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Fejl 40??? Nej - design | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Fejl 40 ;-) | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| user interface fail. | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Netbank | nykilde | Hjælp generelt | |
| #4Du kan ikke indsætte | nykilde | Hjælp generelt | |
| En fordel jeg glemte var | thorbjørntux | Software | |
| Det er sjovt at de | nykilde | Hjælp generelt | |
| Digia har sendt et "brev" | thorbjørntux | Software | |
| Det er GLP 3.0 (og LGPL v | thorbjørntux | Software | |
| Er det egentligt muligt med | thorbjørntux | Software | |
| :) læs lidt længere oppe | Meh | Nyhed | |
| Så vidt jeg kan forstå er | thorbjørntux | Software | |
| KDAB har i hvert | thorbjørntux | Software | |
| Umiddelbart syntes jeg helt | thorbjørntux | Software | |
| #7Jeg mener også der kan | thorbjørntux | Software | |
| Bare se på erfaringen | Meh | Nyhed | |
| #8 Korrekt :) (Men de vil | thorbjørntux | Software | |
| Samsung ville f.eks. | thorbjørntux | Software | |
| thorbjørntux du er jo | thorbjørntux | Software |