Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Er der nogen meldinger om, | thorbjørntux | Software | |
| UNetbootin "frugal" install, from internal hard disk. | niklin | Installationshjælp | |
| Hej Tak for tilbuddet, men | frogmaster | Software | |
| Der findes jo også DVD | phomes | Løst og fast | |
| DVD | phomes | Løst og fast | |
| Men der må jo være | phomes | Løst og fast | |
| Godt spørgsmål. | phomes | Løst og fast | |
| Jeg synes det er fjollede | phomes | Løst og fast | |
| Jeg svarede som sådan bare | Meh | Nyhed | |
| e.Har knoppix ikke | phomes | Løst og fast | |
| Er der nogen meldinger om, | thorbjørntux | Software | |
| Al software har det med at | phomes | Løst og fast | |
| ah, du har gang i | Meh | Nyhed | |
| Jeg er i hvert fald | thorbjørntux | Software | |
| Super. God arbejdlyst. Er | thorbjørntux | Software | |
| docs | phomes | Løst og fast | |
| Jeg skal nok komme med nogle | thorbjørntux | Software | |
| Det har vist skapt en vis | thorbjørntux | Software | |
| Gad vide om de skifter eller | phomes | Løst og fast | |
| Gnome 3.4.2Jeg bliver | lbm | Software | |
| Der blev jeg lige bange. Så | phomes | Løst og fast | |
| Jeg har før installeret | peque | Installationshjælp | |
| ah, du har gang i | Meh | Nyhed | |
| Er det den her wheezy skive | peque | Installationshjælp | |
| Ja, det er mystisk, og | frogmaster | Software | |
| Hvilket tab af | Meh | Nyhed | |
| Du kunne prøve at | lbm | Software | |
| Jeg vil lige gentage, at du | frogmaster | Software | |
| Hej Ja, det er mystisk, og | frogmaster | Software | |
| Jep, som jeg skriver i #1 | lbm | Software | |
| OK, so far so good! Meeen, | lbm | Software | |
| #9Det lyder helt mystisk | frogmaster | Software | |
| Hej #8 For at sige det kort, | frogmaster | Software | |
| #7Tråden er vel egentlig | frogmaster | Software | |
| Hej #4 Tak for forslaget, | frogmaster | Software | |
| nouveau | lbm | Software | |
| #5Jeg ville nok kalde det | frogmaster | Software | |
| #12, hvad driver har du i | lbm | Software | |
| går ud fra det er | frogmaster | Software | |
| Det kan jeg desværre ikke | lbm | Software | |
| Cool, llvmpipe skal det | lbm | Software | |
| Fallback mode lidt et | lbm | Software | |
| #7 tænkte selv på glxgears | lbm | Software | |
| #7, ja præcis. Men kører | lbm | Software | |
| Hvilket tab af mindshare? | Meh | Nyhed | |
| Testen af gtk kan ikke | lbm | Software | |
| Ja, du kan jo bare lave et | peque | Installationshjælp | |
| Så skal den i hvert | peque | Installationshjælp | |
| Måske at boot ligger så | peque | Installationshjælp | |
| Jamen har prøvet | peque | Installationshjælp |