Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hvis det er rigtig hardware | peque | Installationshjælp | |
| Jeg ville enormt gerne køre | peque | Installationshjælp | |
| Det er klart at cinnamon og | Meh | Nyhed | |
| #13+1412.2 er branchet fra | cb400f | Nyhed | |
| Fejlen er følgende: Efter | peque | Installationshjælp | |
| Hvad er fejlen, og er det | peque | Installationshjælp | |
| Jeg tror, simpelthen det er | lbm | Software | |
| Kan det desværre ikke | niklin | Installationshjælp | |
| Jeg har en brother j725DW og | slettet_230220 | Hardware | |
| #3Prøv at deaktive SElinux | frogmaster | Software | |
| Prøv at oprette en ny | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| En HP Officejet 6310 på en | slettet_230220 | Hardware | |
| Jeg har en Brother DCP-J715W | slettet_230220 | Hardware | |
| Hej #2 Frogmaster, jeg har | frogmaster | Software | |
| Det første jeg gjorde var | lagoni | Hardware | |
| Evt prøv noget benchmark | lbm | Software | |
| Lækkert, ser frem til at | lagoni | Hardware | |
| Hvis ikke du har noget imod | lbm | Software | |
| Distro er Debian | lbm | Software | |
| Update: Min Toshiba er | lagoni | Hardware | |
| Alternativt kan du | cb400f | Nyhed | |
| Jeps. Det er | cb400f | Nyhed | |
| Hvilken distro bruger du? I | lbm | Software | |
| Quadra NVS 295 har en G98 | lbm | Software | |
| Du får kde 4.9 i fedora 18 | cb400f | Nyhed | |
| ifølge | cb400f | Nyhed | |
| Det er da ikke trist? Der | paldepind | Software | |
| Trist for GNOME. Men | paldepind | Software | |
| Lige to hurtige: Er KDE 4.9 | cb400f | Nyhed | |
| Mint har forket den. | paldepind | Software | |
| Ok. Jeg prøver lige at | lagoni | Hardware | |
| Den har rigtigt gode | dbuch | Software | |
| #13 okay :) Fordi jeg synes | lagoni | Hardware | |
| #12 Ebay Eller lign er altid | lagoni | Hardware | |
| Jeg løste problemet | nykilde | Hjælp generelt | |
| #10 & #11 takker :) #10 Det | lagoni | Hardware | |
| Jeg kan kun få netbank til | nykilde | Hjælp generelt | |
| Prezioso, det er helt fint | lagoni | Hardware | |
| #4 amen jeg sad og kiggede | dbuch | Software | |
| #0Eftersom det er ret | dbuch | Software | |
| T400:Nice bærbar med | lagoni | Hardware | |
| Jeg har en n810 (dvs. inden | beer114 | Sandkassen | |
| Efter som deres aktie steg | froksen | Software | |
| Årsager til at købe | froksen | Software | |
| For those lucky few with a | dbuch | Software | |
| Tjohh... Sidder også med en | nykilde | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger selv grml-zsh | dbuch | Software | |
| #2> Der er vist tale om | hightower | Sandkassen | |
| Det er selvfølgelig også | froksen | Software | |
| Hvad "giver" fish shell som | dbuch | Software |