Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Du kan fodre outputtet til | pawsen | Hjælp generelt | |
| Jeg lå desværre syg det | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Det er da rimeligt stort. Er | phomes | Løst og fast | |
| Fedora utils. | Kappa | Software | |
| Fedora Utils | Kappa | Software | |
| Nåååå det er derfra | dbuch | Humor | |
| nice ! men går ikke ud fra | phomes | Løst og fast | |
| Dog er der mange der | dbuch | Software | |
| Tak for hjælpen | Kappa | Installationshjælp | |
| Husk at Gnome3 giver | Kappa | Software | |
| Jeg brugte oprindeligt | Kappa | Software | |
| Ellers kan du skifte gnome's | dbuch | Software | |
| WTF? | Kappa | Software | |
| Jeg har vist ikke | bill gates | Løst og fast | |
| #2 Desværre er der ikke | dbuch | Software | |
| Der er mange veje til | pawsen | Hjælp generelt | |
| bash | pawsen | Hjælp generelt | |
| #21 Når man tænker på, | bill gates | Løst og fast | |
| Ja ganske udemærket. | dbuch | Software | |
| mjaaee.. men en_US er | Kappa | Software | |
| Fedora: Problemer | Kappa | Software | |
| Med en timeout på 2 og | Kappa | Installationshjælp | |
| Synes heller ikke det er et | Kappa | Software | |
| Jo. Derivater er | Kappa | Software | |
| Care to explain? med | Kappa | Installationshjælp | |
| Hej Er det ikke smartere, at | Kappa | Software | |
| Jeg kan virkelig ikke | Kappa | Installationshjælp | |
| Fedora fjerner selv gamle | Kappa | Installationshjælp | |
| Yes exactly ... os | Kappa | Installationshjælp | |
| Det synes jeg nu ikke er et | Kappa | Software | |
| Død over GRUB. Det er en | bill gates | Løst og fast | |
| Ikke forstaaet. Mener | Kappa | Installationshjælp | |
| Jeg fandt Window list - | dbuch | Software | |
| Personligt synes jeg ikke | Kappa | Software | |
| Samba kører fint hos | Kappa | Software | |
| #11 det hjaelper da ikke saa | Kappa | Installationshjælp | |
| Fandt dette script, | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg får vist Grubmenuen | Kappa | Installationshjælp | |
| min erfarring siger mig | Kappa | Installationshjælp | |
| Der er stadig problemer | Kappa | Software | |
| #8 Velkommen til. Husk at | Kappa | Software | |
| #7 min erfarring siger mig | Kappa | Installationshjælp | |
| Hvad er det du vil? Fjerne | Kappa | Installationshjælp | |
| Det er sommetider rart | Kappa | Software | |
| Nåh, nu tror jeg jeg er | Kappa | Installationshjælp | |
| Set tiden til nul i | Kappa | Installationshjælp | |
| ja | Kappa | Installationshjælp | |
| Er det grub menuen du vil | Kappa | Installationshjælp | |
| OK, men stadig en sandsynlig | Kappa | Installationshjælp | |
| ikke skrivebord | Kappa | Installationshjælp |