Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Du kan evt. selv scripte | lbm | Software | |
| Men stadig med kendte bugs - | cb400f | Nyhed | |
| Okular kan nu gemme og | cb400f | Nyhed | |
| Tak, for interesseren... | lbm | Software | |
| Der står nu ingen | paldepind | Software | |
| Hvis du fik det til at virke | ajbo | Programmering | |
| Svar til frogmaster | ajbo | Programmering | |
| Tror desværre ikke at det | lbm | Software | |
| Hvor præcis? Jeg ser | paldepind | Software | |
| Ok, tillad mig allerede nu | Meh | Sandkassen | |
| Paldepind. du nævner | paldepind | Software | |
| Hvis dit workflow | paldepind | Software | |
| Fandt du ud af det? Hvis | ajbo | Programmering | |
| Hvor finder jeg | ajbo | Programmering | |
| ugh Kan vi (linuxins admins) | phomes | Linuxin.dk | |
| Yderligere spørgsmål til frogmaster | ajbo | Programmering | |
| Der er i hvert fald ikke | phomes | Linuxin.dk | |
| Det hierarkiske fil | paldepind | Software | |
| Problem med ATI/Nvidia er at | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Hvad gør du nøjagtig | ajbo | Programmering | |
| Svar til frogmaster | ajbo | Programmering | |
| Er ikke sikker på hvor du | paldepind | Software | |
| Glæder mig meget til at se | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Hvordan vil den nye | paldepind | Software | |
| #7gksudo gedit | ajbo | Programmering | |
| Selvfølgelig :) Du skal | ajbo | Programmering | |
| Er ikke sikker på hvor | paldepind | Software | |
| Hvordan retter jeg parameter i grub? | ajbo | Programmering | |
| The work we did with the | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Tak Phomes.. Og ja der | phomes | Programmering | |
| eller syslinux, extlinux? | ajbo | Programmering | |
| Specielt godt, når man går | phomes | Programmering | |
| Du misforstår. Jeg snakker | sunlock.dk | Løst og fast | |
| ikke overasknede | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Heldigvis får vi da | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Coolness. Altid godt at se | phomes | Programmering | |
| #6Der vil selvfølgelig | froksen | Software | |
| (og mit svar antog grub2) Du | ajbo | Programmering | |
| Du antager at der er | froksen | Software | |
| #2Det kommer an på om du | ajbo | Programmering | |
| /etc/default/grub Du vil | ajbo | Programmering | |
| Undskyld | ajbo | Programmering | |
| Det kommer i hvert fald til | froksen | Software | |
| Du fik ikke skrevet hvad det | ajbo | Programmering | |
| Det er desværre lidt | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Mine tanker om sagen, set i | froksen | Software | |
| Nokia havde en | froksen | Software | |
| Filhåndtering uden mappe | paldepind | Software | |
| Det var som jeg havde | sunlock.dk | Løst og fast | |
| Tak for tilføjelserne | froksen | Software |