Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Hvor overstående | froksen | Software | |
| Han holder sig sikkert | paldepind | Software | |
| Hvor er BG ? Hvor er BG!? | paldepind | Software | |
| Okay nok om det. hvis vi | paldepind | Software | |
| #27 - #28 Jammen det | paldepind | Software | |
| Som jeg forstår | paldepind | Software | |
| Nogle ting blev ændret i | paldepind | Software | |
| #24 Vi kan godt blive enige | paldepind | Software | |
| s/filhåndteringsprogram/rele | paldepind | Software | |
| phomes: Vi kan godt blive | paldepind | Software | |
| Det ligger ikke fast hvordan | paldepind | Software | |
| Budget på 5 kilo er lige i | lagoni | Hardware | |
| løst | xy | Hjælp generelt | |
| Opdeling af filer og | paldepind | Software | |
| #gigolo joe Jeg kører | paldepind | Software | |
| Opdeling af filer og data i | paldepind | Software | |
| #18 Care to explain? What | paldepind | Software | |
| Filmanageren - for dig der | paldepind | Software | |
| #16Det lyder rigtigt. | paldepind | Software | |
| #15Så vidt jeg lige kan se | paldepind | Software | |
| Mand hvor besværligt ..., | paldepind | Software | |
| medmindre du kører en | paldepind | Software | |
| Det lyder jo fantastisk! | paldepind | Software | |
| Her er der så sket | lagoni | Hardware | |
| Hej Listen over skriveborde | paldepind | Software | |
| Det undrer mig lidt at man | paldepind | Software | |
| kom væk mens tid er. | paldepind | Software | |
| Tak for svarene :0) Jeg har | lagoni | Hardware | |
| Også gjort. Tak for | dbuch | Software | |
| Jeg står stadig ved mit | lagoni | Hardware | |
| Gnome Shell er bare | paldepind | Software | |
| #7 Committet er fra maj | paldepind | Software | |
| hehe #1 sad selv og tænkte | dbuch | Humor | |
| Gjort :-) | dbuch | Software | |
| De har fjernet F3 | paldepind | Software | |
| Hermed også gjort (eller | dbuch | Software | |
| Hermed gjort :) | dbuch | Software | |
| touch optimeret interface | paldepind | Software | |
| det er jo Gnome 3 i en | paldepind | Software | |
| Jeg er helt enig! #2: | paldepind | Software | |
| Imponeret | Kappa | Software | |
| Paldepind, vi er nu nogle, | paldepind | Software | |
| WTF | paldepind | Software | |
| Ja, har set hvordan river og | paldepind | Software | |
| Jeg havde lige overset at du | lagoni | Hardware | |
| Ja det er Cinnamon. Det | Kappa | Software | |
| #25 Er det Cinnamon du har | Kappa | Software | |
| Så fik jeg "mishandlet" | Kappa | Software | |
| Der kommer ikke meget op på | lagoni | Hardware | |
| Jeg vil selvfølgelig til en | lagoni | Hardware |