Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Det kunne tyde på en fejl. | Kappa | Installationshjælp | |
| Fedora 17 med Gnome er | Kappa | Software | |
| #3 Hvis ikke du bruger tid | Kappa | Software | |
| Jeg kan foelge den | Kappa | Software | |
| Hvad er det der goer Fedora | Kappa | Software | |
| Slides om GnomeOS fra | bill gates | Løst og fast | |
| Fedora Rocks :D | Kappa | Software | |
| Jeg har brugt Fedora siden | Kappa | Software | |
| Jeg må sige at jeg også | Kappa | Software | |
| Tillykke | Kappa | Software | |
| BG det handler jo om at | bill gates | Løst og fast | |
| man kan også køre gennem | snakee | Hjælp generelt | |
| For nylig købte jeg en | xy | Hjælp generelt | |
| Videoerne er nu | beer114 | Sandkassen | |
| k9copy | Kappa | Installationshjælp | |
| Kan du uddybe problemet? | Kappa | Installationshjælp | |
| Ok det er et stykke tid | McDonnell | Hardware | |
| Fandt dette script, som | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #22 Har rodet lidt med en | blueeyez | Hjælp generelt | |
| #23 Årsagen er at de ikke | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Er ikke sikker på om | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Og jeg græder indeni | bill gates | Løst og fast | |
| Well, umiddelbart har | bill gates | Løst og fast | |
| Du bliver da ikke | bill gates | Løst og fast | |
| #19 - 20 Okay, spørger nu | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Synes det er spændende med | bill gates | Løst og fast | |
| (Ikke flamebait | bill gates | Løst og fast | |
| Du bliver da ikke dykket :) | bill gates | Løst og fast | |
| Ja det gør du af | bill gates | Løst og fast | |
| Ja det gør du af ord, | bill gates | Løst og fast | |
| Det er jo lige omvendt: | bill gates | Løst og fast | |
| #18 Ja altså jeg synes ikke | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Den kerne du skal bruge er | blueeyez | Hjælp generelt | |
| #18 Du burde kunne gøre det | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Hastighed er den | bill gates | Løst og fast | |
| #16 Skal jeg så lade det | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Ved dog ikke helt om jeg | bill gates | Løst og fast | |
| Syntes absolut det virker | bill gates | Løst og fast | |
| #4, har du prøvet at | bill gates | Løst og fast | |
| Nu har Apple deaktiveret | bill gates | Løst og fast | |
| #1 Nu har Apple deaktiveret | bill gates | Løst og fast | |
| Overrasket over | bill gates | Løst og fast | |
| konsistent desktop oplevelse | bill gates | Løst og fast | |
| #30Læs venligst følgende | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #29 ifølge version2 burde | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Følg lige det råd #16 | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Har du en mappe der hedder | blueeyez | Hjælp generelt | |
| #14 Ok det er vel på tide | blueeyez | Hjælp generelt | |
| #28 Det er i hvertfald et | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #13 Tja men mit største | blueeyez | Hjælp generelt |