Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Et low cost bud er "point of | xy | Hjælp generelt | |
| Ingen erfaring. Et highend | xy | Hjælp generelt | |
| #3 Er det et Huawei | FrugalMan | Løst og fast | |
| Og heldigt fund med den | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja det er | FrugalMan | Løst og fast | |
| #21 Det finder jeg ud af, | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| du ved godt, at 3 / | FrugalMan | Løst og fast | |
| du ved godt, at 3 / oister | FrugalMan | Løst og fast | |
| Er det et Huawei modem? | FrugalMan | Løst og fast | |
| #22 Startede også med at | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg planlægger at lave et | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #20 Du kan da gøre som mig | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #17 Lige nu bliver rippe | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Problemet er jo sikkert at | blueeyez | Hjælp generelt | |
| #4 Starter lige helt forfra | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Du mener firmaet 3 | FrugalMan | Løst og fast | |
| Du mener firmaet 3 ikke?3G | FrugalMan | Løst og fast | |
| #16 Shit - Ikke openbox, men | dklinux | Hjælp generelt | |
| Altså det med det startede | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Okay. Conky virker | dklinux | Hjælp generelt | |
| #1 Dem ubuntu tilbyder | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Jeg har haft crashproblemer | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Okay. Conky virker efter | dklinux | Hjælp generelt | |
| Kommer vel an på hvad | blueeyez | Hardware | |
| Lader ikke til at driverne | blueeyez | Hjælp generelt | |
| Jeg har lige modtaget min | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #13 Beklagr glemte helt jeg | blueeyez | Hardware | |
| Det du kan gøre er at | StefanRvO | Installationshjælp | |
| Tak for den ubrugelige | blueeyez | Hardware | |
| #16 Og heldigt fund med den | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #15 Jeg vil ikke kalde den | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| bios | McDonnell | Hardware | |
| #10 Tak for den ubrugelige | blueeyez | Hardware | |
| Desværre har jeg kun | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #13 Desværre har jeg kun | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvis man vil er der massere | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #1 thnx | bill gates | Løst og fast | |
| lige installeret systemd p[ | dbuch | Hjælp generelt | |
| Jaså? Så citer | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| What's new in Linux 3.5 | bill gates | Løst og fast | |
| Hej Tak, den er så også | hightower | Software | |
| https://admin.fedoraproject.o | hightower | Software | |
| Hej #5 Vil det sige, at | hightower | Software | |
| Thinkpads Enig! | jan.k | Hjælp generelt | |
| Samme historie her. Men | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har forsynet min | McDonnell | Hardware | |
| Må give ret i at dette er | hightower | Software | |
| Min Thinkpad T500 kører | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg kunne godt lide | jan.k | Hjælp generelt | |
| #12 Ja selvfølgelig hvis | Prezioso | Multimedia / lyd / video etc. |