Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Partitionering. | kaj | Installationshjælp | |
| Ja, det er lidt træls... | lbm | Hjælp generelt | |
| Nej, det er ikke bare fordi, | kaj | Installationshjælp | |
| Tak for linket :) Jeg er | Marcus | Nyhed | |
| På min pavillon var der i | kaj | Installationshjælp | |
| Hvis det er fordi du gerne | kaj | Installationshjælp | |
| Kompleksitet | hup | Hjælp generelt | |
| #15 Det tror jeg ikke helt | hup | Hjælp generelt | |
| Hej Jeg skal ikke gøre mig | hup | Hjælp generelt | |
| BT5-kernel 3.2.6 - | froksen | Sandkassen | |
| Når 32 bit kan | hup | Hjælp generelt | |
| Performance er en videnskab | hup | Hjælp generelt | |
| modtager | beer114 | Sandkassen | |
| #33 Tak for svaret | froksen | Sandkassen | |
| Skatteyderne betaler for | beer114 | Sandkassen | |
| ? medfølger? | beer114 | Sandkassen | |
| Min foreløbig, | hup | Hjælp generelt | |
| Ja okay Men hvad med | hup | Hjælp generelt | |
| Som Julemand siger, og | hup | Hjælp generelt | |
| Fandt lige denne gamle | hup | Hjælp generelt | |
| nej da, som jeg skriver | beer114 | Sandkassen | |
| Desuden modsiger dit | beer114 | Sandkassen | |
| der står ikke noget om | beer114 | Sandkassen | |
| #1 der står ikke noget om | beer114 | Sandkassen | |
| 2030 | beer114 | Sandkassen | |
| Ja, vi havde vores | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ja ram priserne er | hup | Hjælp generelt | |
| #6 Helt korrekt og har | hup | Hjælp generelt | |
| Men samtidig så fylder | hup | Hjælp generelt | |
| #4 Men samtidig så fylder | hup | Hjælp generelt | |
| hvis vi taler om 32 vs 64 | hup | Hjælp generelt | |
| Er dual core hurtigere | hup | Hjælp generelt | |
| De er flotte Snakee. | froksen | Sandkassen | |
| prøv http://askubuntu.com/qu | hightower | Software | |
| hehe, synes jeg har prøvet | hightower | Software | |
| du går vel ind i din | hightower | Software | |
| Min Arch maskine kører | froksen | Sandkassen | |
| Tak for det kvalificeret | hup | Hjælp generelt | |
| 32 bit vs 64 bit har intet | hup | Hjælp generelt | |
| BT5-kernel 3.2.6 - Bloated | froksen | Sandkassen | |
| Nej, jeg skifter ikke, jeg | FrugalMan | Løst og fast | |
| Så er den første | gonzodark | Spil | |
| Kan godt li han | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #3 Men vi er heller ikke i | beer114 | Sandkassen | |
| 2014: Automatic house | beer114 | Sandkassen | |
| Supercomputers will have | beer114 | Sandkassen | |
| hehe, er på min 3 genstart. | hightower | Software | |
| for pokker da også.. Nå | Acpivii | Hardware | |
| lang artikel så vil bare | beer114 | Sandkassen | |
| men han tager sig | hightower | Ideologi, licenser, politik etc. |