Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| hello fellow nerd du ser | mbs- | Løst og fast | |
| jeg ville vælge - både til | beer | Sandkassen | |
| #1 jaah, problemet skulle | froksen | Sandkassen | |
| Hvilken distro/desktop | beer | Sandkassen | |
| Det var først bagefter | mbs- | Løst og fast | |
| Hvorfor spurgte du hende | mbs- | Løst og fast | |
| Til lykke til Linus | beer | Sandkassen | |
| Loop, fluxbox mv Jeg | dklinux | Løst og fast | |
| Nu har jeg en kærlighed for | dklinux | Løst og fast | |
| XFCE | dklinux | Løst og fast | |
| altså ifg. distrowatch | froksen | Sandkassen | |
| #7 det er ikke mig der | dklinux | Løst og fast | |
| Hey, Vi kører også en | dklinux | Løst og fast | |
| filezilla + ssh | delpede | Hjælp generelt | |
| FF13, Fedora17, Nordea | flaben | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger Fedora GNOME som | dklinux | Løst og fast | |
| på forsiden med den :) | mich | Løst og fast | |
| Fedora 17 - netbank | flaben | Hjælp generelt | |
| fedora er og bliver RH's | dklinux | Løst og fast | |
| #4 jeg har installeret | dklinux | Løst og fast | |
| Kan du f.eks. finde en | syncroniq | Løst og fast | |
| #11 Der ER sket noget med | beer | Sandkassen | |
| Hvilken browser bruger | flaben | Hjælp generelt | |
| Jeg gætter på at de | dklinux | Løst og fast | |
| Hey, Artiklerne skal så | syncroniq | Løst og fast | |
| frozentux | hoppendekanin | Hjælp generelt | |
| ja,, efterhånden som | dklinux | Løst og fast | |
| Fedora 17 - netbank | flaben | Hjælp generelt | |
| #4 godt initiativ, men DK er | syncroniq | Løst og fast | |
| og du har jo så spildt | dklinux | Løst og fast | |
| #5 Prøv så "yum install | flaben | Hjælp generelt | |
| Ideen var at tage | syncroniq | Løst og fast | |
| SolusOS | dklinux | Løst og fast | |
| Fedora 17 - netbank | flaben | Hjælp generelt | |
| Fedora 17 - netbank | flaben | Hjælp generelt | |
| Hej, Har du eventuelt | dklinux | Løst og fast | |
| Hey, Faktisk kan jeg se, at | syncroniq | Løst og fast | |
| #2 Jeg er næsten ligeglad | delpede | Hjælp generelt | |
| jeg ved canonical har noget | syncroniq | Løst og fast | |
| Den virkede for mig ud af | flaben | Hjælp generelt | |
| #104 vil gerne svare - men | beer | Software | |
| Har du prøvet Icedtea ? yum | flaben | Hjælp generelt | |
| Hey,Kan du f.eks. finde en | syncroniq | Løst og fast | |
| Ubuntu skal jo have lov at | beer | Software | |
| #102 - har lige rettet nogle | beer | Software | |
| Guides er der nok af, kloge | syncroniq | Løst og fast | |
| Har du prøvet den fra | flaben | Hjælp generelt | |
| #HT: du skal ikke forveksle | beer | Software | |
| Er det ikke ovre i noget | delpede | Hjælp generelt | |
| Ja det er lang tid | beer | Sandkassen |