Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #1 Jeg har skriverettigheder | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| #8Hvordan er reglerne for | phomes | Software | |
| Du kan ændre de lokale | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Hehe, synes han er ret sjov | hightower | Sandkassen | |
| Tror du ikke det er på | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| Man genkender vel en | mbs- | Løst og fast | |
| Jeg plejer at kunne høre | mbs- | Løst og fast | |
| Hun konkluderede at du vel | mbs- | Løst og fast | |
| #2 "Nouveau, the | phomes | Humor | |
| Er den? Jeg har ellers | phomes | Humor | |
| LOL men nouveau driverne er | phomes | Humor | |
| Hej #18 Det med SolusOS og | beer | Sandkassen | |
| Nokia står nok i en ret | phomes | Software | |
| Jeg er nu heller ikke | phomes | Software | |
| Hvorledes nås egentlig | beer | Sandkassen | |
| Personligt er jeg | beer | Sandkassen | |
| #5Qt er med stor | phomes | Software | |
| Det svare til at du sender | fettouhi | Software | |
| Bygger Mageia sine helt | beer | Sandkassen | |
| #11 Du skriver om dårlige | beer | Sandkassen | |
| Jeg har jo ikke i længere | beer | Sandkassen | |
| Hmm.. måske er der en | beer | Sandkassen | |
| shell kommandoer og | beer | Sandkassen | |
| #13 det skal du ikke sige, | beer | Sandkassen | |
| #11 du anbefaler fedora | beer | Sandkassen | |
| #11 du anbefaler fedora til | beer | Sandkassen | |
| Linux Mint Debian | beer | Sandkassen | |
| Enhver der interessere | beer | Sandkassen | |
| Tillykke | beer | Sandkassen | |
| Fedora 17 - netbank | flaben | Hjælp generelt | |
| Hvis man vælger Mint i | beer | Sandkassen | |
| Som #8 skriver, er Linux | beer | Sandkassen | |
| Linux Mint Debian Edition. | beer | Sandkassen | |
| Måske kan du linke dig til | delpede | Hjælp generelt | |
| Der er alt for mange ting at | syncroniq | Løst og fast | |
| Udfra den betragtning af Red | phomes | Software | |
| Jeg kan desværre ikke give | phomes | Software | |
| Meningen er, at folk skal | delpede | Hjælp generelt | |
| Der er en begynderguide til | syncroniq | Løst og fast | |
| Jeg håber at problemerne | froksen | Sandkassen | |
| Hvis det var en person jeg | beer | Sandkassen | |
| #5 xubuntu måske.. men der | beer | Sandkassen | |
| ærgeligt. | phomes | Software | |
| Det er nok hip som hap | beer | Sandkassen | |
| Til min lillebror, der ikke | beer | Sandkassen | |
| Tak for info. Tilsyneladende | phomes | Software | |
| De uofficielle kanaler | phomes | Software | |
| Eero Penttinen (Domain Lead, | phomes | Software | |
| Ubuntu Desktop 12.04 64bit LTs | beer | Sandkassen | |
| det giver i hvert fald god | froksen | Sandkassen |