Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Rådet i mange andre | mich | Hjælp generelt | |
| tør ikke gætte på hvad | hightower | Løst og fast | |
| :) det er meget taktisk | hightower | Spil | |
| Jeg bruger default GNOME. | froksen | Sandkassen | |
| At Nokia, Microsoft, | paldepind | Artikel | |
| Det er ret flot Morten :) | froksen | Sandkassen | |
| Jeg tror at det med | hightower | Løst og fast | |
| Distro til ikke-kyndig bruger? 3. | beer | Sandkassen | |
| Distro til ikke-kyndig bruger? 2. | beer | Sandkassen | |
| Phomes, såvidt jeg kunne | mich | Hjælp generelt | |
| Fedora 17 med Lxde & | froksen | Sandkassen | |
| Ikke at forglemme Linux Mint | beer | Sandkassen | |
| først kina så indien | thn | Nyhed | |
| Stationær - Xubuntu | froksen | Sandkassen | |
| Distro til ikke-kyndig bruger? | beer | Sandkassen | |
| :) | mbs- | Løst og fast | |
| Personligt er jeg | beer | Sandkassen | |
| Arch Linux med openbox og | froksen | Sandkassen | |
| #0Jeg savner muligheden | mich | Hjælp generelt | |
| Det er ikke Google der | paldepind | Artikel | |
| Korrektion | phomes | Software | |
| Hej. ;) Stationær: openSUSE | froksen | Sandkassen | |
| settings | hightower | Sandkassen | |
| At Nokia, Microsoft, | paldepind | Artikel | |
| #6 Jep :) | phomes | Humor | |
| Måske generaliserer jeg nu | mbs- | Løst og fast | |
| Forhåbentligt befinder vi | mich | Hjælp generelt | |
| jeg tror at vi kommer til at | hightower | Sandkassen | |
| Jeg er specielt vild med den | phomes | Humor | |
| Det var da en kedelig | hightower | Sandkassen | |
| Jeg har snakket med Ikey om | beer | Sandkassen | |
| Kunne det tænkes at du | mbs- | Løst og fast | |
| Herlig video. I love it :) | phomes | Humor | |
| Nu vi snakker om muligheden | hightower | Sandkassen | |
| Hvad mener du? | paldepind | Artikel | |
| Jeg håber det er det | hightower | Sandkassen | |
| Muligheder! | mich | Hjælp generelt | |
| Kunne man forestille sig, at | paldepind | Artikel | |
| Kender ikke spillet, men det | hightower | Spil | |
| se videoen | phomes | Humor | |
| beta | hightower | Sandkassen | |
| Muligheder | mich | Hjælp generelt | |
| Pakkesøgning | mich | Hjælp generelt | |
| Sådan | mbs- | Løst og fast | |
| Og vi puster og vi puster ... | beer | Sandkassen | |
| Det er blot at skrive | danielstuhr | Hjælp generelt | |
| For at nogen kan genkende | mbs- | Løst og fast | |
| #22 Ja, det har jeg set, da | beer | Sandkassen | |
| Jeg hadet gnome 3 i starten, | hightower | Sandkassen | |
| Men Linus har jo ret | hightower | Sandkassen |