Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Gpl/lgpl betyder kun, at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Tja, nu fungerer det jo | bill gates | ||
| support ! du kan dog ikke | kent andersen | Hjælp generelt | |
| hvordan får man muse triks | hightower | Software | |
| Dette wallpaper, du henviser | hightower | Software | |
| Eller prøv vejledningen fra | bartwar | Hardware | |
| Der er en række programmer | mjjzf | Software | |
| jeg siger | bill gates | ||
| #5 Er du i øvrigt helt | jan.k | Hjælp generelt | |
| søg og du skal | bartwar | Hardware | |
| Jeg har netop | speedfreak | Spil | |
| Hej RC2 var det samme som | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Jeg brugte programmet | mjjzf | Software | |
| Klart nok. Men | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| må erkende at vi har været | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har læst hele | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg må prøve. Det program | mjjzf | Software | |
| Og tænker på hvorfor | bill gates | ||
| At programmet vektoriserer | jan.k | Hjælp generelt | |
| At programmet vektoriserer | jan.k | Hjælp generelt | |
| Klart nok. Men | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvis du læste resten | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Inkscape er til vector | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvorfor? | bill gates | ||
| RE: Diablo 3 via wine | speedfreak | Spil | |
| #11 ok inkscape, pinta ? ;) | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det jeg mente var, at | jan.k | Hjælp generelt | |
| #5 Du kan prøve med | mjjzf | Software | |
| Er der nogle | mjjzf | Software | |
| #8 jeg tror det bliver | jan.k | Hjælp generelt | |
| WINE | speedfreak | Spil | |
| Hvorfor skulle man | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Man kunne måske have en | jan.k | Hjælp generelt | |
| Man kan vel godt sige at aqm | phomes | Nyhed | |
| Huh? Hvorfor skulle man | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvorfor bruger man ikke separate sprogfiler? | mjjzf | Software | |
| ...alternativt skulle man | jan.k | Hjælp generelt | |
| #5 den tager du med | jan.k | Hjælp generelt | |
| Mig bekendt er der intet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvad er god latency på | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Er du i øvrigt helt sikker | jan.k | Hjælp generelt | |
| Og RC2? | jan.k | Hjælp generelt | |
| BTW | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| gratis og fri er nu | jan.k | Hjælp generelt | |
| PA er faktisk et ganske | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Ja, jeg skriver lidt med | jan.k | Hjælp generelt | |
| Bumlebee | Ekhaat | Hjælp generelt | |
| Øv BG nu kom det jo | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så man kan betragte det som | phomes | Nyhed | |
| Hej Det var fordi, at det | mjjzf | Software |