Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Lader til det skulle | speedfreak | Spil | |
| #7 Det er nemlig meeeega | speedfreak | Spil | |
| flere linux distro'er som | KimP | Hjælp generelt | |
| Det er p**** fedt! :) Kører | speedfreak | Spil | |
| Apps som glick-bundles | bill gates | Nyhed | |
| Tja. Eller også vælger de | bill gates | Nyhed | |
| Mon ikke blot det bliver et | bill gates | Nyhed | |
| dooh | KimP | Hjælp generelt | |
| Du spørger på et Linux | KimP | Hjælp generelt | |
| Jeg tager springet | KimP | Hjælp generelt | |
| Manger muligheder | KimP | Hjælp generelt | |
| Det er jo lige det du har.. | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Hej Tak for forklaringen, | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Binære drivers er der | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Hej Jeg spiller ikke, så | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Sikke da en elitær | McDonnell | Software | |
| #3 og #5 vi venter på jer | speedfreak | Spil | |
| Oh Kaj, jeg mener bare, | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Hej Oh Kaj, jeg mener bare, | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Sådan som jeg forstår | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Hej Du skal ikke installere | danielstuhr | Installationshjælp | |
| Jatak. | dklinux | Spil | |
| Eye of the Beholder | dklinux | Spil | |
| Synes at hotspot og | dbuch | Hjælp generelt | |
| #6 Ja. Online gameplay | dklinux | Spil | |
| Så er det jo en big | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg har fået spillet idag - | speedfreak | Spil | |
| Nogen melding | bill gates | Nyhed | |
| Splashscreens | McDonnell | Software | |
| Hov! Jeg troede at | bill gates | Nyhed | |
| Men , systemds fordel er | McDonnell | Software | |
| Er Gnome stadig standard, | McDonnell | Nyhed | |
| I boxes? Jeg tvivler.. | bill gates | Nyhed | |
| Men det er vinklingen og | bill gates | Nyhed | |
| dklinux: Kunne du måske | dbuch | Hjælp generelt | |
| Det du skriver er | bill gates | Nyhed | |
| Er der sket noget med hensyn | bill gates | Nyhed | |
| Der er ingen tvivl om at | bill gates | Nyhed | |
| Det er den første version | bill gates | Nyhed | |
| Tja nu er det skevet 100% | bill gates | Nyhed | |
| læs | bill gates | Nyhed | |
| Eye of The | dklinux | Spil | |
| Plymouth | McDonnell | Software | |
| #11 | dbuch | Hjælp generelt | |
| RE: Spil | dklinux | Spil | |
| #15 | dbuch | Hjælp generelt | |
| debian | McDonnell | Nyhed | |
| Diablo?? Er det ikke bare | speedfreak | Spil | |
| Og her er lidt mere nyere og | McDonnell | Nyhed | |
| RE: Diablo 3 i Wine | speedfreak | Spil |