Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Musique oversættes via | mjjzf | Software | |
| Hvis man er kræsen med | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Dette handler om | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| PulseAudio til hverdag | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej mjjzf Jeg oversatte for | mjjzf | Software | |
| Dette handler om | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvis man arbejder med lyd | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej En tilføjelse, jeg har | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Jeg har kontrolleret | jan.k | Hjælp generelt | |
| RC2 http://dl.fedoraproject.o | bill gates | Nyhed | |
| Fedt, de har ENDELIG fået | jan.k | Hjælp generelt | |
| Doreen | dklinux | Artikel | |
| Der begynder at tegne sig et billede | bill gates | Nyhed | |
| RC1-GNOME Live-CD kører som en drøm | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Jeg kan til gengæld | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger betaen med Lxde, | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nowadays, our default reply | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Nu har de så også | bill gates | Nyhed | |
| Hvad er din pointe her | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Hvad er din pointe | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| ok taKKER DET TAGER JEG OG | hyggelig | Installationshjælp | |
| det vel også en slags penge | kenneth | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Udsat til 29. | bill gates | Nyhed | |
| ja, det er ikke der de | kenneth | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hej Ja tak, og den er | jan.k | Hjælp generelt | |
| Du kan sagtens nøjes med at | msm | Installationshjælp | |
| hehe tjoe det gør jeg nok, | kenneth | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Persnligt håber jeg de | bill gates | Nyhed | |
| Prøver du at lave din | hyggelig | Installationshjælp | |
| http://lists.fedoraproject.or | jan.k | Hjælp generelt | |
| #11Prøv at kontakte | hyggelig | Installationshjælp | |
| Hej Ja, men en RC-udgivelse | jan.k | Hjælp generelt | |
| eller også er det dig der | kenneth | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| tja de er ved den 6. test | jan.k | Hjælp generelt | |
| #10 En ekstern harddisk | hyggelig | Installationshjælp | |
| ja det var osse min plan | hyggelig | Installationshjælp | |
| ja filen var på 44 gb, så | hyggelig | Installationshjælp | |
| /boot /root /media Ovenståen | msm | Installationshjælp | |
| Bootsplash eller ej: Der er | McDonnell | Software | |
| Men ved "normalt" brug | McDonnell | Software | |
| Lyder til det virker uden | speedfreak | Spil | |
| bakup programmer virker | hyggelig | Installationshjælp | |
| jeg arbejder ikke på | hyggelig | Installationshjælp | |
| hmm det fårstår jeg ikke | hyggelig | Installationshjælp | |
| det erså jeg kan sende | hyggelig | Installationshjælp | |
| bakup programmer virker fin | hyggelig | Installationshjælp | |
| *s* = smiler *GG* griner | hyggelig | Installationshjælp | |
| Det er rigtigt, at det | phomes | Løst og fast | |
| er ved at lave det nu | hyggelig | Installationshjælp | |
| Det er irellevant fordi | McDonnell | Software |