Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| det virker rigtig godt med | speedfreak | Spil | |
| er ved at lave det nu *S* | hyggelig | Installationshjælp | |
| RE Eye of the Beholder | dklinux | Spil | |
| Tja - jeg booter nu et par | McDonnell | Software | |
| #3 Det du henviser til er | phomes | Løst og fast | |
| På hvilken baggrund | McDonnell | Software | |
| Det handler vel også om at | phomes | Løst og fast | |
| har måtte geninstaler | hyggelig | Installationshjælp | |
| Du kan også installere | KimP | Hjælp generelt | |
| Bootsplash var en fin | McDonnell | Software | |
| Kedeligt, du ikke kan se | bill gates | Nyhed | |
| /Home | msm | Installationshjælp | |
| Så lav du dig en tråd om | bill gates | Nyhed | |
| Er det en hån at sige:#34: | bill gates | Nyhed | |
| Det viser jo bare at du | McDonnell | Software | |
| Vi kunne jo starte med den | bill gates | Nyhed | |
| Eller man kan slette | msm | Installationshjælp | |
| åh hvor synd, vil du | bill gates | Nyhed | |
| HVis du tænker på at | speedfreak | Spil | |
| RE: Diablo 3 og Wine | speedfreak | Spil | |
| #3 mjaae jooee, det kan det | msm | Installationshjælp | |
| Hej Hvis man skifter | msm | Installationshjælp | |
| Og ja, det er måske hw | bill gates | Nyhed | |
| Det vil jeg prøve. | msm | Installationshjælp | |
| Er det ikke åbenlyst? | McDonnell | Software | |
| En swap-partition også, | msm | Installationshjælp | |
| hw acceleration | bill gates | Nyhed | |
| PDF ville være særligt | phomes | Løst og fast | |
| ???? | phomes | Løst og fast | |
| pas | McDonnell | Nyhed | |
| creens er must for et | McDonnell | Software | |
| splashscreens de stinker | McDonnell | Software | |
| wine | speedfreak | Spil | |
| det skulle virke med | speedfreak | Spil | |
| Ubuntu Desktop 12.04 64bit | KimP | Hjælp generelt | |
| Mange tak | KimP | Hjælp generelt | |
| Hvorfor, fordi man så | McDonnell | Software | |
| Nu svarer jeg jo heller ikke | McDonnell | Software | |
| Ja præcis, derfor er | McDonnell | Software | |
| Hvad er så problemet i | McDonnell | Software | |
| Hej Det mest optimale er et | McDonnell | Software | |
| Hvad med USB ting som | McDonnell | Software | |
| Også en sjov observation: | bill gates | Nyhed | |
| Jeg kan. Bootprocesser | McDonnell | Software | |
| De nye .iso ligger på | jan.k | Hjælp generelt | |
| Kort boot tid giver et | McDonnell | Software | |
| Du kan også | KimP | Hjælp generelt | |
| Du skal downloade den | KimP | Hjælp generelt | |
| Der er også mockups til | bill gates | Nyhed | |
| Der er så meget snak om at | bill gates | Nyhed |