Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg er klar :) | bill gates | Linuxin.dk | |
| Meningen er at I skal skrive | bill gates | Linuxin.dk | |
| Det vil være ok for mig | bill gates | Linuxin.dk | |
| Tror faktisk ikke jeg | nykilde | Software | |
| Jeps jeps! Der er den jo | bill gates | Løst og fast | |
| Venter på svar fra | bill gates | Linuxin.dk | |
| Pong. | bill gates | Linuxin.dk | |
| Med hensyn til den nye | mrbrown79 | Linuxin.dk | |
| Agree.. Den søge funktion | mrbrown79 | Linuxin.dk | |
| http://www.gimp.org/release-n | bill gates | Løst og fast | |
| Lige et lille tip. Det | nykilde | Software | |
| Lige et lille tip. Det | nykilde | Software | |
| Ping. | bill gates | Linuxin.dk | |
| og så tænkte jeg at | bill gates | Løst og fast | |
| Det er sløvt buggy og | McDonnell | Nyhed | |
| Min fejl. Beklager. En | bill gates | Løst og fast | |
| Igen tak til alle for | nykilde | Software | |
| Jo, det vil jeg da mene. | bill gates | Løst og fast | |
| #5 Det skal jeg ikke kunne | bill gates | Løst og fast | |
| Min fejl. Beklager. Jeg | bill gates | Løst og fast | |
| #0, egentligt var det heller | bill gates | Løst og fast | |
| #1 Jo det gør: | bill gates | Løst og fast | |
| da GStreamer ikke | bill gates | Løst og fast | |
| Nu har KDE i | bill gates | Løst og fast | |
| Denne tråd er sporet helt | The Joker | Hjælp generelt | |
| #15, Sandt - Min fejl. | The Joker | Hjælp generelt | |
| #pind. Kan du ikke læse en | bill gates | Løst og fast | |
| Sludder. Hele idéen | The Joker | Hjælp generelt | |
| Nah, det synes jeg nu | Jacques | Installationshjælp | |
| #14Din sammenligning er - | The Joker | Hjælp generelt | |
| Er vi enige om, at en | McDonnell | Nyhed | |
| Mht til Gnome3 har vi | McDonnell | Nyhed | |
| Mange kokke ... | Jacques | Installationshjælp | |
| #0 Ubuntu/java/netbank | Amnara | Hjælp generelt | |
| Ser man det. Det lyder jo | bill gates | Løst og fast | |
| Det kan godt være at | Jacques | Installationshjælp | |
| Playonlinux har vist en | Pinkcraze | Spil | |
| Der spørges om hjælp | nykilde | Software | |
| Allesammen, tak for | nykilde | Software | |
| Tak for svaret. Det er jo | Jacques | Installationshjælp | |
| Det betyder sådan set bare | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg forstår ikke noget af | bill gates | Løst og fast | |
| #2 Prøv, at copy/paste | nykilde | Software | |
| Og rekonq, Kdenlive og | jan.k | Hjælp generelt | |
| Der spørges om hjælp til | nykilde | Software | |
| Mint LXDE | nykilde | Software | |
| Min seneste favorit er Linux | nykilde | Software | |
| Min første tanke er hvorfor | FrugalMan | Løst og fast | |
| Er vi enige om, at en | McDonnell | Nyhed | |
| Makes sense. Tror bare, | Kvik | Software |