Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| C-states er tilstande hvor | Raev | Hjælp generelt | |
| Kan du forklare det i | Raev | Hjælp generelt | |
| Ok det er ikke superpastet | Raev | Hjælp generelt | |
| Listen over mest aktive | bill gates | Linuxin.dk | |
| Et temlig dårlig kriterium, | bill gates | Linuxin.dk | |
| #24 Jeg tæller op. Vender | bill gates | Linuxin.dk | |
| Nu det handler om | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeps den er installeret. | Raev | Hjælp generelt | |
| Jeg kan se du har NVIDIA | Raev | Hjælp generelt | |
| Nu ved jeg ikke lige hvilket | Raev | Hjælp generelt | |
| Så vælger jeg at gøre som | bill gates | Linuxin.dk | |
| Jeg er enig med Frogmaster | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Stående i | kaj | Software | |
| Jeg foreslår at du | Raev | Hjælp generelt | |
| Jeps. Men hvis i alle tror | bill gates | Linuxin.dk | |
| Men din tråd handler om | bill gates | Linuxin.dk | |
| Du har jo allerede | bill gates | Linuxin.dk | |
| Tilføj indhold - | bill gates | Linuxin.dk | |
| Hvordan sætter jeg en | bill gates | Linuxin.dk | |
| Limfjorden har aldrig været | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Sikke en gang | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Limfjorden | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Limfjorden har aldrig været | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jesus Christ... Hvad er dit | McDonnell | Nyhed | |
| Så er vi der igen: | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| professionelle | McDonnell | Nyhed | |
| Hvor er | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så er vi der igen: | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| #8 Jeg ved ikke lige, | kaj | Software | |
| Hvorfor er det væk?? | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Ah ok, det er der så | irit | Løst og fast | |
| Hvis du tjekker html koden | irit | Løst og fast | |
| Nå så får tre af de | bill gates | Linuxin.dk | |
| #1 Teksten er også kursiv | irit | Løst og fast | |
| Potentialet for at der | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg kan ikke umiddelbart se | irit | Løst og fast | |
| type | snakee | Programmering | |
| #2 Windows har da windows | beer | Programmering | |
| Enig i #21 og vil lægge | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Lyder godt! Kdenlive er IMO | beer | Programmering | |
| Jep, det er rigtigt fedt. | beer | Programmering | |
| Svarer frogmaster ikke | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Det viser sig, at Mint | kaj | Software | |
| Jeg spørger om hvordan | dklinux | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Så kan man se hvad man | paldepind | Løst og fast | |
| det bliver helt rart at man | McDonnell | ||
| Jeg synes egentlig os' det | McDonnell | Nyhed | |
| linux brugere eller ej, ham | slettet16019 | Humor | |
| http://keywordanalyse.dk/2011 | paldepind | Løst og fast | |
| ubuntu 12.04 | McDonnell | Nyhed |