Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #17 | McDonnell | Nyhed | |
| Hat du prøvet via synaptic? | nykilde | Software | |
| Unity ser minimalistisk | nykilde | Software | |
| #14 Jeg synes netop Screen + | Kvik | Software | |
| DE vigtigere en distro. | nykilde | Software | |
| Hej Du kan godt lave en | nykilde | Software | |
| Har tidligere forsøgt med | nykilde | Software | |
| Phponon har intet med sagen | The Joker | Hjælp generelt | |
| Jeg vil anbefale dig at | nykilde | Software | |
| Med hensyn til den nye | mrbrown79 | Linuxin.dk | |
| Sådan som jeg har forstået | The Joker | Hjælp generelt | |
| Helt ok. Kan godt se, at det | The Joker | Hjælp generelt | |
| Så siger jeg i stedet tak. | The Joker | Hjælp generelt | |
| @Marlar, kan du debugge | mrbrown79 | Linuxin.dk | |
| øh, prøvede faktisk at | The Joker | Hjælp generelt | |
| Gør du nar eller prøver du | The Joker | Hjælp generelt | |
| #8 Akonadi | The Joker | Hjælp generelt | |
| Siden jeg ikke for alvor | The Joker | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger Irssi, og jeg | Kvik | Software | |
| Du kan yderligere begrænse | The Joker | Hjælp generelt | |
| # apt-get check# apt-get | nykilde | Software | |
| Yes, det virkede ikke. | nykilde | Software | |
| Contacts | The Joker | Hjælp generelt | |
| #3 der findes alternativer | Kvik | Software | |
| #20 uha, jeg tror bare vi | paldepind | Løst og fast | |
| har du prøvet sudo apt-get | nykilde | Software | |
| Jeg tror ikke du skal have | Pinkcraze | Spil | |
| Linux mint er en | FrugalMan | Løst og fast | |
| link gerne til | paldepind | Løst og fast | |
| Hvis du vil have Akonadi til | The Joker | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger irssi | Kvik | Software | |
| nå nej. jeg glemte jo der | paldepind | Løst og fast | |
| det lyder spændende. link | paldepind | Løst og fast | |
| den er keeeedelig. ikke | McDonnell | Nyhed | |
| Akonadi | The Joker | Hjælp generelt | |
| xchat, fordi det er nemt og | Kvik | Software | |
| Konversation, passer fint | Kvik | Software | |
| Tror måske det cb400f vil | The Joker | Hjælp generelt | |
| Kontact | The Joker | Hjælp generelt | |
| Jeg bruger også xchat :) | Kvik | Software | |
| Problemer stikker sikkert | The Joker | Hjælp generelt | |
| Jeg har jo ikke tænkt | paldepind | Løst og fast | |
| Domænet distrowatch.dk er | paldepind | Løst og fast | |
| Godt tip - tror lige, at jeg | beer | Sandkassen | |
| Folk forlanger ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Et lille tip: Hvis man har | beer | Sandkassen | |
| Jeg bryder mig slet ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Jeg bryder mig slet ikke | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Fint | bill gates | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Okay, det vil jeg se | Raev | Hjælp generelt |