Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| 1: Hvad gør at Fedora | Prezioso | Software | |
| Er der nogle herinde der | phomes | Nyhed | |
| Kan man bruge telnet til | marlar | Software | |
| I denne kontekst: Udskyde og | McDonnell | Nyhed | |
| Beta udgivelsen af Fedora 17 | McDonnell | Nyhed | |
| Kan man bruge telnet til | marlar | Software | |
| Ja det er selvfølgelig ret | bill gates | Nyhed | |
| Kan informer mere om at det | McDonnell | Nyhed | |
| Den er ikke forsinket | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg har prøvet det. Det var | thorbjørntux | Software | |
| Så selvom det kun er en | McDonnell | Nyhed | |
| Huskeregel: Hellere holde en | phomes | Nyhed | |
| Det lyder som en udmærket | marlar | Nyhed | |
| Ja det er ok. | marlar | Nyhed | |
| Vill det være ok at bruge | marlar | Nyhed | |
| Ikke hvis det er en | marlar | Nyhed | |
| huh-hm. Så hvis jeg skriver | marlar | Nyhed | |
| Sikkert fordi man i visse | phomes | Nyhed | |
| korrekt. Jeg mente 2.1 | McDonnell | Nyhed | |
| Der er som nævnt | phomes | Artikel | |
| Og vi er nogen der på denne | marlar | Nyhed | |
| Fair nok. Med den | marlar | Nyhed | |
| GLIMRENDE Jep. Og som | bill gates | Løst og fast | |
| #15 Fred være med at ikke | phomes | Nyhed | |
| Altså benchmarks der | phomes | Artikel | |
| Hvordan adskille det at | marlar | Nyhed | |
| Det eneste jeg specifikt | phomes | Artikel | |
| Det er specifikt ikke | marlar | Nyhed | |
| Afhjælpning af de problemer | phomes | Artikel | |
| Hvorfor bliver folk ved | phomes | Nyhed | |
| Med andre ord: Det er | marlar | Nyhed | |
| Interessant artikel.Hvad er | phomes | Artikel | |
| Cool | paldepind | Hardware | |
| Places Status | bill gates | Løst og fast | |
| #Phomes. Correct as usual. | McDonnell | Nyhed | |
| Fair nok, dd-wrt er nok ikke | phomes | Artikel | |
| Tak for uddybningen! Jeg | McDonnell | Nyhed | |
| Smooth scrolling kom ind ret | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg har ikke prøvet, | McDonnell | Nyhed | |
| Nok de åbenlyse | bill gates | Nyhed | |
| Hvorfor ryger Linux 3.3.2 | bill gates | Nyhed | |
| Også kom der en request på | bill gates | Løst og fast | |
| Er der også smooth | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg burde nok også finde | McDonnell | Nyhed | |
| Jeg ved ikke om de fungerer | bill gates | Løst og fast | |
| JEg har system-monitor og | bill gates | Løst og fast | |
| Mange tak for dit input. Vi | phomes | Artikel | |
| Jeg brugt Alphaen den var | McDonnell | Nyhed | |
| Re: Problemet er, at i påstår | phomes | Artikel | |
| Ja det er sgu fedt at den er | McDonnell | Nyhed |