Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Jeg har lige smit den på | McDonnell | Nyhed | |
| Nu skrev jeg etablerede | bill gates | Løst og fast | |
| Nokia ville have været | bill gates | Løst og fast | |
| De har kræfterne, men ikke | bill gates | Løst og fast | |
| Du har vist forskellige | bill gates | Løst og fast | |
| Det er en fornuftig | bill gates | Løst og fast | |
| Bruger GNOME ikke | bill gates | Løst og fast | |
| #21 hvor kan den hentes ? | paldepind | Hardware | |
| Noget tyder på at det er | bill gates | Løst og fast | |
| Skolelinux indeholder bla. | joedalton | ||
| Spændende læsning, | phomes | Nyhed | |
| #2 Ja jeg havde det lidt på | joedalton | ||
| Noget tyder på at det ikke | bill gates | Løst og fast | |
| hmm troede det projekt var | joedalton | ||
| Har nu i efterhånden en del | joedalton | ||
| Jeg købte ASUSen. Den er | paldepind | Hardware | |
| Jeg vil give #15 ret i at | paldepind | Hardware | |
| #dklinuxDet løser det | phomes | Nyhed | |
| se den her i stedet | phomes | Nyhed | |
| suk | phomes | Nyhed | |
| Hype | paldepind | Hardware | |
| standarD | phomes | Nyhed | |
| Problemet er, at i påstår | phomes | Artikel | |
| Lack of man power? | bill gates | Løst og fast | |
| Hvorfor udgiver GIMP ikke | bill gates | Løst og fast | |
| /run mappen står for | phomes | Nyhed | |
| også lidt GIMP 2.10 warm | bill gates | Løst og fast | |
| jeg tager hatten af for en | ajbo | Programmering | |
| +1 til marlar. mere er der | marlar | Linuxin.dk | |
| Kan du sende linket igen | ajbo | Programmering | |
| #10 Tak, så er jeg ikke | phomes | Nyhed | |
| 17: Ultrabooks er bare en | paldepind | Hardware | |
| (No subject) | fallen | Linuxin.dk | |
| Hvorfor lægger du et link | ajbo | Programmering | |
| #0 ok, accepteret. | fallen | Linuxin.dk | |
| Det kunne være rigtig | phomes | Artikel | |
| jeg har nu i nogle dage | repsej | Installationshjælp | |
| Jeg rettede absolut ingen personlige angreb | fallen | Linuxin.dk | |
| casus LO vs OOo: Skred | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Seems like someone is having | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| og disse tråde hører ikke | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| x200 x201 x220 | paldepind | Hardware | |
| Jeg har også kig på ASUS | paldepind | Hardware | |
| #23Vi kan blive ved med at | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| Jeg har haft nogle | paldepind | Hardware | |
| Jeg forstår udemærket | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| - og hver anden tråd | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| (No subject) | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| (No subject) | thorbjørntux | Linuxin.dk | |
| #19Og det regnede jeg med | thorbjørntux | Linuxin.dk |