Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #3 Tak for linktet, jeg | hoppendekanin | Software | |
| Ang. SMART så kig på | hoppendekanin | Software | |
| Spændende! Det skal helt | stig65 | Software | |
| Jeg kan komme på to | bill gates | Løst og fast | |
| Hanen du har ret, Qt kan | bill gates | ||
| Hanen så må du jo få min | bill gates | Løst og fast | |
| Retter du selv fejlen?Næ, | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg fandt dette i | hoppendekanin | Software | |
| Ja jeg kan heller ikke | bill gates | Løst og fast | |
| logs ? | hoppendekanin | Software | |
| Havde de ikke fået et | bill gates | ||
| Øh hallo, det var bare yet | bill gates | ||
| MS-zombienTænk. Jeg | bill gates | Løst og fast | |
| Undskyld .... Men jeg | stig65 | Software | |
| Jeg troede egentlig at | bill gates | Løst og fast | |
| Hvorfor nævne bing som | catonga | Hardware | |
| Mint 12 KDE | paldepind | Software | |
| Ok, jeg accepterer. | bill gates | ||
| Det er da ikke mig der | bill gates | ||
| Jeg havde ellers tænkt mig | stig65 | Software | |
| Debian wheezy | paldepind | Software | |
| Efterhånden faktisk en helt | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg bruger mest Ubuntu. | paldepind | Software | |
| #10 Jeg synes at du skal | bill gates | ||
| Suk. Hvis det ikke håbede | bill gates | ||
| OpenSUSE 12.1 med KDE | paldepind | Software | |
| Jeg ser altså ikke noget | bill gates | Løst og fast | |
| #25: Spændende | paldepind | Software | |
| jeg har tidligere brugt | catonga | Hardware | |
| ... | bill gates | Løst og fast | |
| virker heller ikke nå men | repsej | Installationshjælp | |
| #16 Vi tager den lige en | thorbjørntux | Artikel | |
| Så de nuværende | Louis | Humor | |
| (No subject) | repsej | Installationshjælp | |
| Se hvis du nu rent faktisk | bill gates | ||
| jeg har prøvet at få web | repsej | Installationshjælp | |
| Med phpMyAdmin er det let at | repsej | Installationshjælp | |
| Det nye tal frisk fra fad, | bill gates | Løst og fast | |
| det er jo en ikke nyhed | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg har testet det | paldepind | Software | |
| Kernerne i 16 og den | paldepind | Software | |
| Jeg distro hopper også en | paldepind | Software | |
| (No subject) | paldepind | Software | |
| repsej | Installationshjælp | ||
| HejJeg fik installeret en | catonga | Hardware | |
| Jeg har det sådan.. Man | hightower | Sandkassen | |
| Jeg bruger ubuntu fordi jeg | paldepind | Software | |
| Det lykkedes alligevel. | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #0 Jeg fatter ikke Apples | hightower | Sandkassen | |
| så vidt jeg husker bruger | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. |