Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Har desværre ikke spillet | dklinux | Spil | |
| jeg vil helt klart også | dklinux | Spil | |
| #0 Tak for en spændende | phomes | Nyhed | |
| yeps og vice er på | hightower | Sandkassen | |
| Lad os da bare starte: | thorbjørntux | Artikel | |
| Den var ikke installeret. | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #14KDE følger Qt med | thorbjørntux | Artikel | |
| #2 Yep hvis du køber fra | dklinux | Spil | |
| hehehe ville heller vide | repsej | Installationshjælp | |
| Modtager gerne 1000.- for at | repsej | Installationshjælp | |
| Det lykkedes dem at | bill gates | ||
| Så de nuværende | Louis | Humor | |
| Jeg var aldrig på | hightower | Sandkassen | |
| Det rører mig lidt. Jeg har | hightower | Sandkassen | |
| Kan vi lave en klar aftale | Louis | Humor | |
| så her er 1000.- | repsej | Installationshjælp | |
| Ps. Det var en nyhed fra den | bill gates | ||
| Har efterhånden brugt | paldepind | Software | |
| det var jeg os beredt på da | repsej | Installationshjælp | |
| Spændende artikel. Har | paldepind | Software | |
| Hvad sker der hvis du | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. | |
| hjælp | repsej | Installationshjælp | |
| sådannnnn så fik jeg sku | repsej | Installationshjælp | |
| og alt gik fint, dog | repsej | Installationshjælp | |
| lækkert | repsej | Installationshjælp | |
| nu når jeg laver denne | repsej | Installationshjælp | |
| uhaaaa nej er ikke på root | repsej | Installationshjælp | |
| jamen vent nu | repsej | Installationshjælp | |
| takker jeg vil prøve at | repsej | Installationshjælp | |
| licens | dklinux | Spil | |
| IRC | repsej | Installationshjælp | |
| det er helt i orden jeg | repsej | Installationshjælp | |
| Ok har ikke så meget | repsej | Installationshjælp | |
| okay :) Debian 6.0 64bits | repsej | Installationshjælp | |
| Ah ok jeg så bare du har | repsej | Installationshjælp | |
| undskyld julemand101 hva | repsej | Installationshjælp | |
| Skriv lige hvilken | repsej | Installationshjælp | |
| Købte det til Windows over | dklinux | Spil | |
| bing ? Bong | catonga | Hardware | |
| LVM | zerben | Installationshjælp | |
| Freedom | phomes | Løst og fast | |
| Intel | phomes | Nyhed | |
| Hanen brugerne er jo | hightower | Sandkassen | |
| Ang. driver til wayland | phomes | Nyhed | |
| ER prøvet | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Digikam | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #23 Jeg har samme problem | bill gates | Løst og fast | |
| LMDE med Cinnamon | paldepind | Software | |
| Jeg bruger Fedora 16 | paldepind | Software | |
| xorg og 3D | phomes | Nyhed |