Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| TIl desktop | paldepind | Software | |
| jeg er også distro - og DE | paldepind | Software | |
| Fedora 16 som primær distro | paldepind | Software | |
| Jo da. Den dag, Billy | paldepind | Software | |
| Sådan tolker jeg det | phomes | Løst og fast | |
| Interessant, omend de | phomes | Løst og fast | |
| #Clausi Vil du ikke prøve | paldepind | Software | |
| Arch Linux fordi det bare | paldepind | Software | |
| jeg bruger Arch Linux da den | paldepind | Software | |
| Fedora er det etiske valg, | paldepind | Software | |
| Og Fedora er ikke | paldepind | Software | |
| Han er nu i mine øjne | paldepind | Software | |
| Hvis en fil hedder | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Det kan jeg slet ikke | paldepind | Software | |
| Fordi alt andet er | paldepind | Software | |
| #9 | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Hvilken distro bruger du | paldepind | Software | |
| hjælper ikke | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Primært Mint. | paldepind | Software | |
| F16 og F17 beta med GNOME. | paldepind | Software | |
| Kan du uddybe dette? Det | phomes | Nyhed | |
| Min næste distro bliver | paldepind | Software | |
| Primært Debian wheezy på | paldepind | Software | |
| Den bug var en del af ever | bill gates | Løst og fast | |
| Jeg har fedora 17 alpha | paldepind | Software | |
| Jeg bruger SlackWare 13.37 | paldepind | Software | |
| Jeg ved desværre intet om | phomes | Nyhed | |
| paldepind: Ja, det er helt | paldepind | Software | |
| Jeg faldt lige over denne | bill gates | Løst og fast | |
| [...] wayland "kun" | phomes | Nyhed | |
| Jeg kan sagtens følge | paldepind | Software | |
| Jeg bruger | paldepind | Software | |
| Jeg bruger Fedora og | paldepind | Software | |
| OpenGL | phomes | Nyhed | |
| Jeg har personligt kun | phomes | Artikel | |
| 17 December 2003 jvf | bill gates | Linuxin.dk | |
| Super skrevet. Jeg forstår | phomes | Artikel | |
| Hvornår udkom den? En | bill gates | Linuxin.dk | |
| #4 Tja, det var | bill gates | ||
| 17 December 2003 jvf | bill gates | Linuxin.dk | |
| Læs: Riddell skifter | phomes | Nyhed | |
| Spændende. Gad vide hvad | phomes | Nyhed | |
| Så bliver Jonathan Riddell | phomes | Nyhed | |
| vdpau | catonga | Hardware | |
| Hvornår udkom den? | bill gates | Linuxin.dk | |
| Jeg var 11 år på | bill gates | Linuxin.dk | |
| Det kan jeg ikke huske, da | bill gates | Linuxin.dk | |
| ude at besigtige min | bill gates | Linuxin.dk | |
| ..med eller uden 1541 / | hightower | Sandkassen | |
| Efter følgende kan jeg slet | simpel | Hjælp generelt |