Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| #5 | zerben | Installationshjælp | |
| farvel og tak for den | hightower | Sandkassen | |
| Prøv evt. Minitube. Den | catonga | Hardware | |
| Jeg husker, at jeg var så | bill gates | Linuxin.dk | |
| Jeg sad og lavede scripts | bill gates | Linuxin.dk | |
| #15 Nå jamen jeg bliver nok | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det var trist, ja han har | hightower | Sandkassen | |
| men til gengæld har jeg | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Det sker ikke hvis man deler | speedfreak | Hjælp generelt | |
| Er løst | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. | |
| flere oplysninger | The Joker | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ok, men så er et | Louis | Humor | |
| KDE bygger ikke på et | The Joker | Software | |
| Cinnamon er jo ikke andet | jan.k | Hjælp generelt | |
| #18Nope. Gnome blev startet | The Joker | Software | |
| #17GNOME og KDE bygger på | The Joker | Software | |
| Ja, du har ret i at folk er | jan.k | Hjælp generelt | |
| En anden udlægning af | beer | Software | |
| Øh hallo læs hans blogs! | jan.k | Hjælp generelt | |
| Han leverer GNOME2 uden | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nogen her inde der | jan.k | Hjælp generelt | |
| Okay | The Joker | Software | |
| Jeg kan godt se, at det | The Joker | Software | |
| Skrivebord | The Joker | Software | |
| @Keld Hvad er VDPAU? Et | catonga | Hardware | |
| Hey html5-afspilningen gav | catonga | Hardware | |
| andre metoder | catonga | Hardware | |
| #12KDE og GNOME er | The Joker | Software | |
| Hvis det er et cpu-problem | catonga | Hardware | |
| youtube-dl | catonga | Hardware | |
| Det kan jo være at det bare | catonga | Hardware | |
| Han leverer GNOME2 uden at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Men nu er softwaren jo | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg fandt denne side via | The Joker | Software | |
| Beskrivelse | The Joker | Software | |
| Haha nej du. Jeg læser med | jan.k | Hjælp generelt | |
| #19 Tror du vælger at læse | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det er jo et spørgsmål | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Det er jo et spørgsmål | jan.k | Hjælp generelt | |
| Mint? Det er noget af en | jan.k | Hjælp generelt | |
| #6 Det lyder godt, men | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeps, det er | The Joker | Software | |
| Hej Jeg bruger LMDE hver | jan.k | Hjælp generelt | |
| Tak for en god artikel | thorbjørntux | Artikel | |
| Ja tror også det bedste for | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Ja, det er en meget stor | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ok men var ikke klar over om | zerben | Installationshjælp | |
| Jeg har fået nok, jeg roder | simpel | Hjælp generelt | |
| Hvorfor vælger du ikke | zerben | Installationshjælp | |
| Hej.Hvis jeg har Fedora 16 | zerben | Installationshjælp |