Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| SMB | tux4me | Hardware | |
| Har du fået lettet | pko | Hjælp generelt | |
| smuk loesning | flaben | Hjælp generelt | |
| vbox og andet skrammel | beer | Software | |
| skype | pko | Hjælp generelt | |
| Kunne måske tilføje at det | flaben | Hjælp generelt | |
| KDE-full løst | flaben | Hjælp generelt | |
| Lavede en opdatering og | tux4me | Hardware | |
| Den hedder nok ~/.kde/ på | flaben | Hjælp generelt | |
| Det er formentlig din | flaben | Hjælp generelt | |
| Jeg tror Fedora er god til | tux4me | Hardware | |
| hva pokker | tux4me | Hardware | |
| Tja Jeg er glad | stig65 | Software | |
| Altså jeg vil sige at den | stig65 | Software | |
| Nope.. Det virkede desværre | z4ndx | Hjælp generelt | |
| Du er næppe blevet hacket | stig65 | Software | |
| Bedre Windows | Looop | Programmering | |
| Hej For at pynte på | copycat | Installationshjælp | |
| Det prøver jeg lige når | z4ndx | Hjælp generelt | |
| prøv med no_root_squash | z4ndx | Hjælp generelt | |
| Tak jan.k | copycat | Installationshjælp | |
| Hej, Det ser ud til at jeg | pko | Hjælp generelt | |
| USB | simpel | Hjælp generelt | |
| Kunne ligne en ram | simpel | Hjælp generelt | |
| Hej Uffe, Jeg kører også | simpel | Hjælp generelt | |
| Nej det oplever jeg ikke - | pko | Hjælp generelt | |
| Hej Meget kort, hvis du | copycat | Installationshjælp | |
| Hm, no go. Nå ja, jeg har i | mjjzf | Software | |
| Jeg kører Ubuntu | casperh | Software | |
| Mit liv med Gnome-shell er | casperh | Software | |
| LXDE er vel egentligt blot | mjjzf | Software | |
| Hvad med SpiderOak? De har | Domiino | Hjælp generelt | |
| Der bliver arbejdet på at | Domiino | Hjælp generelt | |
| #0 min erfaring på Debian | mjjzf | Software | |
| Hej Domiino kan denne guide | Domiino | Hjælp generelt | |
| #3 Det er 45 kr. om året | Domiino | Hjælp generelt | |
| Mit eneste problem med Gmail | Domiino | Hjælp generelt | |
| Men kunne det være det, ja | simpel | Hjælp generelt | |
| #16 tjah mit bud kan være | simpel | Hjælp generelt | |
| #6 Jeg kender nogen, som | Looop | Programmering | |
| Kom til at tænke på min | simpel | Hjælp generelt | |
| #14 hvad med at køre så | simpel | Hjælp generelt | |
| Har læst det og kan | simpel | Hjælp generelt | |
| #10 her er en der har haft | simpel | Hjælp generelt | |
| Her er min syslog, men | simpel | Hjælp generelt | |
| Jeg ved ikke hvad xorg | simpel | Hjælp generelt | |
| Jeg ved ikke hvad xorg er, | simpel | Hjælp generelt | |
| intet | simpel | Hjælp generelt | |
| x11 | simpel | Hjælp generelt | |
| mintsystem.log viser | simpel | Hjælp generelt |