Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Og dog, jeg kn køre 32 | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Det tager ikke mere end | bill gates | Løst og fast | |
| Wanda the fish er tilbage :) | bill gates | Løst og fast | |
| Det er en binær eksekverbar | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Tja du ja jo smutte ind | bill gates | Løst og fast | |
| hvad siger fedora problemet er? | Pinkcraze | Hjælp generelt | |
| Tja du ja jo smutte ind på | bill gates | Løst og fast | |
| Og hvad er highligthsne i | bill gates | Løst og fast | |
| Så har de fået nogle penge | Marcus | Nyhed | |
| ok | The Joker | Løst og fast | |
| xmpp jingle | pko | Hjælp generelt | |
| Mon ikke du bare skal have | leon | Installationshjælp | |
| Jeg må give mange ret i at | pko | Hjælp generelt | |
| Exactly my point. Hvis | The Joker | Løst og fast | |
| Ok og tak for hjælpen, så | bartwar | Installationshjælp | |
| Den nyeste version i deres | bartwar | Installationshjælp | |
| "Onde" produkter findes | beer | Software | |
| Hvor og Hvordan bruger | beer | Software | |
| #33Det handler ikke om at | beer | Software | |
| @mjjzf Der er en gruppe der | The Joker | Løst og fast | |
| hej klausenbusk jeg har | bartwar | Installationshjælp | |
| Den nyeste version de har af | bartwar | Installationshjælp | |
| hmm ppa'en har jeg copy | bartwar | Installationshjælp | |
| 404 er fejlkoden for at | bartwar | Installationshjælp | |
| Linux.dk var jo i forvejen | The Joker | Løst og fast | |
| Som det skrider frem, så | tux4me | Hardware | |
| @Cb400 Der er skam ikke tale | The Joker | Løst og fast | |
| den er godt nok laggy på | The Joker | Løst og fast | |
| Jeg synes bare det er | beer | Software | |
| Spørgsmålet er bare om der | The Joker | Løst og fast | |
| #31Jeg synes bare det er | beer | Software | |
| Din holdning er så at | beer | Software | |
| Den ser god ud ! | The Joker | Løst og fast | |
| Nice :) | The Joker | Løst og fast | |
| Well, deres produkter er | beer | Software | |
| ? | beer | Software | |
| Jo, det er de.På | beer | Software | |
| MS og Apple er ikke værre | beer | Software | |
| #24 at jeg som udgangspunkt | beer | Software | |
| +1 for "Den Store og | beer | Software | |
| Desværre er der ikke NFS | tux4me | Hardware | |
| #8 Det er såmend også det, | pko | Hjælp generelt | |
| Hej Marx, Det var jo som | pko | Hjælp generelt | |
| men godt at se jeg ikke er | beer | Software | |
| At finde et alternativ til | pko | Hjælp generelt | |
| @kent +1 for "Den Store og | beer | Software | |
| nice one... windows 8 er | beer | Software | |
| Mange tak for svarene. Jeg | casperh | Software | |
| Hejsa, Det du skriver her i | pko | Hjælp generelt | |
| Protokollen | pko | Hjælp generelt |