Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| What does Ubuntu say? | nesnomis | Humor | |
| Mplayer | stizzel | Hjælp generelt | |
| Tusind tak for svarene. Jeg | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Det kunne tænkes du undrer | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Ja men med | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Den har primært | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| HejJeg kan ikke umiddelbart | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Du kunne installere Linux | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Fint, tak skal du have, jeg | Kappa | Hjælp generelt | |
| Update:[11:45] cb400f: | Kappa | Hjælp generelt | |
| Fedora Core 3 var den anden | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det må du gøre op med dig | Kappa | Hjælp generelt | |
| NSA - Alternativ install af HTTPS Everywhwre | frogmaster | Software | |
| Linus Torvalds bruger | jan.k | Hjælp generelt | |
| En fork af Debian, var Solus OS, men... | FrugalMan | Løst og fast | |
| Vi taler om kode, filer, | peque | Installationshjælp | |
| Vi taler om kode, filer, | peque | Installationshjælp | |
| IDE | peque | Installationshjælp | |
| x86 | FrugalMan | Hardware | |
| Hvad med Raspberry Pi'en | FrugalMan | Hardware | |
| Hvad med Raspberry Pi'en - | FrugalMan | Hardware | |
| Uden direkte at anbefale | peque | Installationshjælp | |
| Vi har nu købt 2 af disse | Domiino | Løst og fast | |
| Manjaro Openbox er blevet | FrugalMan | Løst og fast | |
| Spændende! Desværre ser | Domiino | Løst og fast | |
| Vi har nu købt 2 af disse | Domiino | Løst og fast | |
| Den er sqda ret lækker! :p | Domiino | Løst og fast | |
| Et skud i tågen | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Et skud i tågen ...Flarp | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Har kontaktet oister nu | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Vil dels havs noget der | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Øh... der står Android 4.2 | Domiino | Løst og fast | |
| Ha haDet kører bare, bjnp | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| dansk | Domiino | Løst og fast | |
| Jeg har samme printer | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Jeg har samme printer | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Tak, jeg bliver | Kappa | Software | |
| #7 Som nesmonis påpegede, | Kappa | Software | |
| De nævner pudsigt nok ikke | Domiino | Løst og fast | |
| Selv tak. Vi prøver så | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Printeren er forbundet med | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Hvordan er printeren | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Den vil ikke skifte mode, da | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Det er formentlig kun | Kappa | Software | |
| #0 zypper/yast/apper | Kappa | Software | |
| Jeg ser en Factory og | Kappa | Software | |
| #3 Tak for hjælpen, så er | Kappa | Software | |
| eller prøv denne | Kappa | Software | |
| Virker nu | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Ja, jeg håbede også at | thorbjørntux | Hjælp generelt |