Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Ja, jeg håbede også at | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| URL: | Kappa | Software | |
| Har lige ødelagt min | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Har lige ødelagt min | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Prøv det her:sudo gedit | Zathyrx | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvad med denne her: sudo | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Der står ikke noget i den | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Prøv at kør lsusb igen og | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| modswitch output - mangler jeg en driver? | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| 1. Hent nyeste version a | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| PS: | thorbjørntux | Hjælp generelt | |
| Når du opdaterer med zypper | Kappa | Software | |
| Prøv at tjekke hvilket | Zathyrx | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Alletiders Jan God | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Juhuuuuu Så spiller det | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Slettet | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Jeg har tidligere hentet | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Hej Frogmaster ved lsmod | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Løst ved at bruge Google | Kappa | Software | |
| Der kommer stadig ingen lyd. | Zathyrx | Multimedia / lyd / video etc. | |
| speaker er skruet ned | Zathyrx | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hej. Det er en HP Pavilion | Zathyrx | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Raspberry for the | McDonnell | Hardware | |
| Jeg sad lige og læste lidt | Domiino | Hjælp generelt | |
| Du tjekker hvilke drivere | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Det er du satme sluppet | FrugalMan | Løst og fast | |
| Raspberry for the Win! | McDonnell | Hardware | |
| Hej Tak for svaret. Der | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Håber huset blev fint | FrugalMan | Løst og fast | |
| Håber huset blev fint | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg har et par | McDonnell | Hardware | |
| Først vil jeg gerne vide om | PillyWilly | Hjælp generelt | |
| Et fork a Gnome | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg kan ikke blive ved med | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Er der nogen herinde som | McDonnell | Hardware | |
| Såvidt jeg husker var | FrugalMan | Løst og fast | |
| Det er et par | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Bookmarkletproblemer i Opera Next (18) | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hej M_abs. jamen har tjekket | peque | Hjælp generelt | |
| Musik er mere end vaner og | Domiino | Løst og fast | |
| #11 Ja kan faktisk godt | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Don't you ever compare | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Det er faktisk helt | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Det er faktisk helt normalt | Zeracca | Hjælp generelt | |
| Der er forskel på | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Hvordan når du til den | Zlitni | Hjælp generelt | |
| Samt specificere at det | Kappa | Installationshjælp | |
| Alternativt en udtjent | tetrimino | Hardware | |
| Hej Zathyrx Hvilket lydkort | Zathyrx | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Tak skal du have, nu | Kappa | Installationshjælp |