Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Har godt nok ikke rodet med | cb400f | Nyhed | |
| Frogmaster: Den holder ikke | Jacques | Hjælp generelt | |
| Mja, det har endnu ikke | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Nu er der det med det | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jan Prøv om det kan være | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Harddisken er indstillet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej, Jeg vil tro at du har | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Linux Mint skriver | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Jeg forstår ikke det | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvilken MPM kører du med ? | kongunold | Hjælp generelt | |
| Mint siger dette her, så | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det kan jeg ikke svare på | kongunold | Hjælp generelt | |
| Hej Ja nu har jeg set side | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ok. Har du set side 33 i | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej Ja, jeg kan godt komme | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hvad har du allerede prøvet | jan.k | Hjælp generelt | |
| Er udsat til 18. maj: | funny | Nyhed | |
| Posted den: 1. May 2013 | jan.k | Hjælp generelt | |
| Der er flere ting der hedder | FrugalMan | Løst og fast | |
| #3 Det kunne så også være | FrugalMan | Løst og fast | |
| Så skal der hygges med | jan.k | Hjælp generelt | |
| Det lyder faktisk voldsomt | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hmm jeg forstår ikke helt | z4ndx | Installationshjælp | |
| Det er det, jeg mener - jeg | FrugalMan | Løst og fast | |
| Enig, tror nu også mere | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg fandt den også lidt | FrugalMan | Løst og fast | |
| På vej ind i en VM i | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ser ud til at FuSE ikke var | FrugalMan | Løst og fast | |
| Glimrende | jan.k | Hjælp generelt | |
| Jeg har min desktop kørende | ulrik | Hardware | |
| #3 + #4 tusind tak | Looop | Hjælp generelt | |
| Vær også nøje med | Looop | Hjælp generelt | |
| 7.0 udkommer denne weekend | Jacques | Hjælp generelt | |
| What went wrong?It is | Jacques | Hjælp generelt | |
| Jeg husker, at der var nogle | Looop | Hjælp generelt | |
| Det viser sig, at man var | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Får stadig problemet og | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hvis du mener at man | jan.k | Hjælp generelt | |
| smider lige et skærm skud | Looop | Billeder | |
| Jeg har fri idag, og | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ser ud som om 2 har bygget | jørgen | Software | |
| Tak, det var selvfølgelig | jørgen | Software | |
| Har ikke selv brugt Planner, | jørgen | Software | |
| #25 ;-) | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej #24 Dialog med sig selv, | jan.k | Hjælp generelt | |
| #23FrugalManDet ser lidt | jan.k | Hjælp generelt | |
| #33 Shell theme: Dark Shine | Looop | Billeder | |
| Ja jeg har 4 1/2 år | jan.k | Hjælp generelt | |
| Cool tak :) | Looop | Hjælp generelt | |
| Motion | Looop | Hjælp generelt |