Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Efter at have teste nogle | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Noget er gået galt. Hvis | jan.k | Hjælp generelt | |
| Vil bare lige sige (skrive) | cb400f | Nyhed | |
| I øvrigt er jeg ikke | jan.k | Hjælp generelt | |
| Nu kender jeg ikke IBM | z4ndx | Installationshjælp | |
| Jeg plejer at bruge | jan.k | Hjælp generelt | |
| Eller boot direkte fra din | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hej #7 Tak for den gode | jan.k | Hjælp generelt | |
| #6 Det er en kommando i | jan.k | Hjælp generelt | |
| Hmm.. Måske.. Jeg er ikke | z4ndx | Installationshjælp | |
| Hej Er der så en, der vil | jan.k | Hjælp generelt | |
| Benytter også dd, som #4 | jan.k | Hjælp generelt | |
| Du kan fint få apache til | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg kan anbefale at | jan.k | Hjælp generelt | |
| Heh. Jeg kom den nye Ubuntu | jan.k | Hjælp generelt | |
| kunne det ikke tænkes at | z4ndx | Installationshjælp | |
| #23 Fin desktop. Hvilke | Looop | Billeder | |
| IP tables kan spore MAC | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Jeg er i gang med at lægge | jeppester | Hjælp generelt | |
| Derfor vil det være | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Tak for svar, begge. | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Nemlig. Jeg har også flere | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Hvis vi snakker htacess, er | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Men hvorfor sætter du | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| #19 Men det er jo også | Kappa | Installationshjælp | |
| Prøv at se | mrbrown79 | Hjælp generelt | |
| Mint 14 KDE er, lige som | Looop | Billeder | |
| Det sagt, har openSUSE | Kappa | Installationshjælp | |
| hvis man ved, at man ikke | Kappa | Installationshjælp | |
| Jeg var såmænd nok lidt | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Hej #1 det er også | jan.k | Hjælp generelt | |
| sidder her med xubuntu | jan.k | Hjælp generelt | |
| hvorfor ikke bare tilføje | Sbjaerre | Hjælp generelt | |
| Hvor kan jeg se hvilket | Sbjaerre | Hjælp generelt | |
| Skærmopløsning | cb400f | Nyhed | |
| Skærmopløsning | cb400f | Nyhed | |
| Tak for hjælpen | jeppester | Hjælp generelt | |
| Hej igen, Hvor kan jeg se | Sbjaerre | Hjælp generelt | |
| Manjaro Linux | Looop | Billeder | |
| Backbox kører stort set | Looop | Billeder | |
| Jeg så ham i går, han er | shafh | Løst og fast | |
| Bliver du ikke lidt | FrugalMan | Løst og fast | |
| Bliver du ikke lidt | FrugalMan | Løst og fast | |
| Jeg kan også anbefale | jeppester | Hjælp generelt | |
| Også torsdag | shafh | Løst og fast | |
| Lader til det var et disk | z4ndx | Installationshjælp | |
| ingen større forskel | jeppester | Hjælp generelt | |
| Gigahost | jeppester | Hjælp generelt | |
| Jeg synes sl er lidt | FrugalMan | Løst og fast | |
| Nej men vil huske det | sv-erik | Hjælp generelt |