Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Har du prøvet at flushe arp | sv-erik | Hjælp generelt | |
| Firefox OS Beta | jan.k | Hjælp generelt | |
| Ok, I får den lige her med | kongunold | Hjælp generelt | |
| Hej, Hvis du trykker 1 når | kongunold | Hjælp generelt | |
| Jeg har lavet en nice top, | kongunold | Hjælp generelt | |
| Hvad siger:sudo fdisk | marlar | Software | |
| Næsten vanilla xubuntu | Looop | Billeder | |
| Hvordan pokker kan det | marlar | Software | |
| hvis man kommer fra | Kappa | Installationshjælp | |
| Men jeg mener openSUSE | Kappa | Installationshjælp | |
| Zorin er ikke så ringe | Looop | Billeder | |
| Men det er vel | Kappa | Installationshjælp | |
| Debian 6.0.7 | z4ndx | Installationshjælp | |
| OpenSUSE og hvordan man får | Looop | Billeder | |
| Hvilken Debian ? | z4ndx | Installationshjælp | |
| Det er jo klart værst | Kappa | Installationshjælp | |
| OSX og hvorfor især | Looop | Billeder | |
| Men jeg mener openSUSE | Kappa | Installationshjælp | |
| Det har du sikkert ret i. | Kappa | Installationshjælp | |
| Er det ikke nok at lade | Kappa | Installationshjælp | |
| Open SuSe | marlar | Software | |
| Andrew Wyatt | marlar | Software | |
| Syntes det bliver gjort lidt | Kappa | Installationshjælp | |
| Næh, men der er to | marlar | Software | |
| App'en kræver root, | marlar | Software | |
| Den der desktop udgave | jan.k | Hjælp generelt | |
| Tak for idéerne - det vil | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg spørger ikke igen, jeg | Kappa | Installationshjælp | |
| Lyder godt Kappa ellers | Kappa | Installationshjælp | |
| Tak froksen, så ved jeg | Kappa | Installationshjælp | |
| Hvis du vil gå "lucky luke | Kappa | Installationshjælp | |
| Tak for det ;) | frogmaster | Humor | |
| Uanset hvad jeg laver får | Kappa | Installationshjælp | |
| I forbindelse med den | cb400f | Nyhed | |
| Hvis man ønsker at | Kappa | Installationshjælp | |
| Lidt googling på problemet | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Måske kan du finde ud af | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg tror jeg har forstået | Kappa | Installationshjælp | |
| Den kan downloades her. | frogmaster | Humor | |
| måske disse to videoer | FrugalMan | Installationshjælp | |
| Som Paldepind lægger | Looop | Billeder | |
| Hjælp til navngivning | jeppester | Programmering | |
| Hvis du mener det er | FrugalMan | Installationshjælp | |
| #6 Jamen super så virker | FrugalMan | Installationshjælp | |
| Installationen af Arch | FrugalMan | Installationshjælp | |
| nye udviklinger | keld | Løst og fast | |
| Det har de da vist gjort | jan.k | Hjælp generelt | |
| Sagt på en anden måde. Du | Kappa | Installationshjælp | |
| HejDet er fordi man i | Kappa | Installationshjælp | |
| Er det fluxbox du | Looop | Billeder |