Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Det er ikke raketvidenskab | FrugalMan | Installationshjælp | |
| Ved faktisk ikke helt 100% | kongunold | Hjælp generelt | |
| I stedet for at bruge gamle | FrugalMan | Installationshjælp | |
| Fedora 18 med Gnome | Looop | Billeder | |
| Ok, men så er det fordi | FrugalMan | Installationshjælp | |
| Formentlig at arch/setup | FrugalMan | Installationshjælp | |
| Hvad sker | FrugalMan | Installationshjælp | |
| Sædvanligt | Looop | Billeder | |
| Jeg stoppede den general log | kongunold | Hjælp generelt | |
| Den logger intet, skal | kongunold | Hjælp generelt | |
| Det har også vist sig | marlar | Software | |
| Tak. Linphone virker | marlar | Software | |
| Ja, det er nogle sjove | FrugalMan | Løst og fast | |
| Dejligt, mange tak! | cb400f | Løst og fast | |
| Min my.cnf har jeg rettet, | kongunold | Hjælp generelt | |
| På debian ligger den | kongunold | Hjælp generelt | |
| Ja videoer ligger online. | cb400f | Løst og fast | |
| Det kan være at den ligger | kongunold | Hjælp generelt | |
| access.log ligger inde i | kongunold | Hjælp generelt | |
| Jeg kan ærlig talt ikke | kongunold | Hjælp generelt | |
| #5 Super, som jeg forstår | cb400f | Løst og fast | |
| Hvilken log på MySQL | kongunold | Hjælp generelt | |
| Det kan være at MySQL | kongunold | Hjælp generelt | |
| Det passer tidsmæssigt med, | kongunold | Hjælp generelt | |
| Så, nu laver den | kongunold | Hjælp generelt | |
| caught SIGTERM, | kongunold | Hjælp generelt | |
| 2 ting der lige slår mig du | kongunold | Hjælp generelt | |
| Top er her, men den laver | kongunold | Hjælp generelt | |
| er du sikker på det er selve apache? | kongunold | Hjælp generelt | |
| Hmm ! | funny | Nyhed | |
| eu | keld | Løst og fast | |
| video | cb400f | Løst og fast | |
| Hehe, der var sku et par af | FrugalMan | Løst og fast | |
| Hehe, der var sku et par af | FrugalMan | Løst og fast | |
| den er da ret lækker, | marlar | Software | |
| Ja, og PCLinuxOS er IMO een | funny | Nyhed | |
| Hvorfor bruger du ikke | Looop | Billeder | |
| Det er linux preview.. | Looop | Billeder | |
| Må da også lige være | Looop | Billeder | |
| #3 takker :) | cb400f | Løst og fast | |
| #16 Hvorfor bruger du ikke | Looop | Billeder | |
| LVM | golfhaj | Sandkassen | |
| Så kan du evt. kryptere det | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| men er det virkeligt | FrugalMan | Nyhed | |
| Old news. Den vil stadig få | golfhaj | Ideologi, licenser, politik etc. | |
| Hvad for noget | Looop | Billeder | |
| Vis en video i stedet for screenshots ... | Looop | Billeder | |
| Bodhi er faktisk en ret flot | FrugalMan | Nyhed | |
| Nu har jeg alligevel leget | marlar | Software | |
| Så har jeg opgivet | Kappa | Hardware |