Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Man kan evt. også slå et | cb400f | Løst og fast | |
| Hvis du brænder en alm. | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Hm. Måske jeg ikke helt | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| Er der nogle | golfhaj | Løst og fast | |
| har prøvet det sidste du | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Mange tak, jeg er også | Looop | Billeder | |
| tvheaded virker fint og XBMC | Kappa | Hardware | |
| Det kan godt være lidt | Kappa | Hardware | |
| En noget særpræget mand. | cb400f | Løst og fast | |
| Æv har ikke tid til at | cb400f | Løst og fast | |
| #11 Awesome! Vil du dele | Looop | Billeder | |
| De indledende øvelser er | syncroniq | Installationshjælp | |
| #33Jeg har ikke den | keld | Løst og fast | |
| Jeg har i et stykke tid | marlar | Software | |
| Det er i dag blevet | marlar | Software | |
| Ikke juridisk afgørelse | keld | Løst og fast | |
| Nvidias officielle | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja. Bare en skam at | marlar | Software | |
| #11 hvad er det for noget | Looop | Billeder | |
| Hvilken version af | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg har i et stykke tid set | marlar | Software | |
| https://plus.google.com/u/0/p | Looop | Billeder | |
| #6 okay cool nok - Så kan | mrbrown79 | Software | |
| #5 Det er længe siden. Qt | mrbrown79 | Software | |
| #4 kost QT ikke penge til | mrbrown79 | Software | |
| Ja, så hjalp det ikke med | marlar | Software | |
| virker ikke helt | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Ja den var jeg så ikke | marlar | Software | |
| nVidia har åbenbart | marlar | Software | |
| Der var ikke nok | marlar | Software | |
| Frogmaster > Tjo, fik et nyt | syncroniq | Installationshjælp | |
| Tak, så behøver jeg | marlar | Software | |
| Det er i dag blevet | marlar | Software | |
| Ok tester det lige | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg vil anbefale Qt til | mrbrown79 | Software | |
| Xfce på openSUSE: | Looop | Billeder | |
| Underligt. Har de ikke | keld | Løst og fast | |
| Tak for det.Jeg vil lige | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| windows 7 | keld | Løst og fast | |
| Har løsningen på dit problem | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #2 Jeg har også haft brug | syncroniq | Installationshjælp | |
| Find | Kvik | Hardware | |
| Det lyder lidt som en: Try | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| virker heller ikke | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg er selvføgelig | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| jeg er ikke den eneste | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Men hvis de to filer er | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Er der nogen der har | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| You have not chosen to | syncroniq | Installationshjælp | |
| Får denne fejl: You have | syncroniq | Installationshjælp |