Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| Fik Openmotif installeret | syncroniq | Installationshjælp | |
| nVidia driver | marlar | Software | |
| Jeg glemte at fortælle at | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| We are also happy to | marlar | Software | |
| Jeg kan se at du har | marlar | Software | |
| Tak begge to, | mrbrown79 | Software | |
| Det er også mærkeligt. | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Jeg har prøvet at | marlar | Software | |
| Ikke lykkedes med installation | marlar | Software | |
| Det er primært pkt 2, | mrbrown79 | Software | |
| Du kan i Java SWING godt | mrbrown79 | Software | |
| Det her er jo altså | Kappa | Installationshjælp | |
| Jeg skal prøve, at | Kappa | Installationshjælp | |
| Det vil være super hvis du | Kappa | Installationshjælp | |
| Jeg prøvet den for ca. 3 | marlar | Software | |
| Ah, ja - Fuduntu. Det er | Looop | Billeder | |
| Ah, ja - Fuduntu. Det er en | Looop | Billeder | |
| kan det have noget at sige | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| ændre jeg xorg.conf til | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Mint mate | Looop | Billeder | |
| Hej, for at bruge Nvidia | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| openSUSE 12.3 med KDE 4.10 | Looop | Billeder | |
| lige nu tester jeg det på | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| #1 http://www.proshop.dk/Baer | Looop | Billeder | |
| Så er problemet løst, det | Kappa | Installationshjælp | |
| Må da også lige være med, | Looop | Billeder | |
| Jeg har fundet softwaren og | Kappa | Installationshjælp | |
| Jeg kan da hurtigt lige | Sbjaerre | Hjælp generelt | |
| openSUSE 12.3 / KDE | Looop | Billeder | |
| En lidt underlig ting | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Lad os da bare lege den | Looop | Billeder | |
| Kan du afspille de videoer | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Sædvanligt | Looop | Billeder | |
| Jeg har fjernet PWet på | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Jeg downloade for sjovs | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Du kan downloade drivere | Kappa | Installationshjælp | |
| Hvad mener du med ikke få | speedfreak | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Nu hsr jeg kigget på Zorin | frogmaster | Hjælp generelt | |
| #0 Jamen tillykke ;) Hvilken | Looop | Billeder | |
| En lidt underlig ting | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Hvordan man laver | Sbjaerre | Hjælp generelt | |
| ang Kwallet | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Kwallet kan du slukke for | mjjzf | Multimedia / lyd / video etc. | |
| Hej Man kan så spørge om, | funny | Nyhed | |
| Hvis du vil gøre | frogmaster | Installationshjælp | |
| Første forsøg med One | frogmaster | Installationshjælp | |
| Aner desværre intet om det. | marlar | Software | |
| Jeg tror at jeg ville | xy | Løst og fast | |
| #83 cool prøver jeg når | xy | Løst og fast | |
| Jeg fik installeret på min | xy | Løst og fast |