Snak med
| Titel | Skrevet af | Oprettelsesdato | Forum |
|---|---|---|---|
| PCLinuxOS 64Bit | funny | Nyhed | |
| Har du installeret | xy | Løst og fast | |
| Ikke for at nakke tråden | xy | Løst og fast | |
| #7 Jeg aner heller ikke hvad | Looop | Programmering | |
| Man kan måske udnytte | frogmaster | Installationshjælp | |
| Så er Mint jo en del | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Det er ikke særlig | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Som jeg husker så den | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Mon ikke en nedgradering | frogmaster | Installationshjælp | |
| En lidt underlig ting | frogmaster | Hjælp generelt | |
| RPM-filen under "Show | frogmaster | Installationshjælp | |
| Du kan nedgradere pakker med | frogmaster | Installationshjælp | |
| Prøv her: mesa til | frogmaster | Installationshjælp | |
| En lidt underlig ting med | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Hvis man mener at Zorin | frogmaster | Hjælp generelt | |
| Jeg er som tidligere nævnt | xy | Løst og fast | |
| Jeg har svært ved at | xy | Løst og fast | |
| Jeg har svært ved at | xy | Løst og fast | |
| Men hvorfor 2 indlæg | xy | Løst og fast | |
| Jeg kan kun være enig med | xy | Løst og fast | |
| Jeg kan kun være enig med | xy | Løst og fast | |
| Er der en logisk forklaring | xy | Løst og fast | |
| Jeg kunne ikke få det til | marlar | Software | |
| Der er vel formentlig stadig | FrugalMan | Hjælp generelt | |
| shell | Looop | Programmering | |
| Sådan en af min kollegere | Looop | Programmering | |
| Hmm | Looop | Programmering | |
| python DataEx.py | Looop | Programmering | |
| hvor kommer fejlen fra? | Looop | Programmering | |
| ja | Looop | Programmering | |
| rigtige sti? | Looop | Programmering | |
| Kan du køre Ubuntu "live" | Hummelgaard | Installationshjælp | |
| Ginny pigs? Fedora køre | nesnomis | Software | |
| Er du sikker på at harddisken ikke er slidt? | Hummelgaard | Installationshjælp | |
| Parted Magic | Hummelgaard | Installationshjælp | |
| Hej Som jeg læser det, så | Hummelgaard | Installationshjælp | |
| Mine børn har fået vores | Hummelgaard | Installationshjælp | |
| ubuntu | Hummelgaard | Installationshjælp | |
| Øhh... | FrugalMan | Nyhed | |
| Netflix! Netflix is now on | frogmaster | Løst og fast | |
| Vi er allesammen guinea pigs | nesnomis | Software | |
| brugerne (mere eller | nesnomis | Software | |
| Hej En vejledning til | frogmaster | Løst og fast | |
| #5Tak igen, det vil jeg da | nesnomis | Software | |
| Ja, det er lidt dumt med | nesnomis | Software | |
| Det har du ret i! Har | nesnomis | Software | |
| Det virker perfekt fra One | nesnomis | Software | |
| #0Cool.Måske skulle du | nesnomis | Software | |
| Det er glimrende hvis | nesnomis | Software | |
| Enten udtrykker jeg mig | FrugalMan | Hjælp generelt |